Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 10:26Jag kände igen mig mycket väl i det mesta han sa. Jag är mest ute efter njutning, avkoppling och att "blåsa rent i skallen", även om detta ibland även går genom stort obehag. Jag skulle aldrig hålla på med löpning om jag inte fann denna njutning.
Vad gäl
Jag kände igen mig mycket väl i det mesta han sa. Jag är mest ute efter njutning, avkoppling och att "blåsa rent i skallen", även om detta ibland även går genom stort obehag. Jag skulle aldrig hålla på med löpning om jag inte fann denna njutning.
Vad gäl
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 10:28Ja det var ett himla gnäll för att någon gjorde ett hjälpsamt påpekande.
Alla goda gärningar bestraffas som bekant :/
Ja det var ett himla gnäll för att någon gjorde ett hjälpsamt påpekande.
Alla goda gärningar bestraffas som bekant :/
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 10:58Ber om ursäkt i förhand för att jag blir lite OT, men det känns som att ni pratar om mig?... 😉 Vill bara påpeka att jag inte alls var/är bitter på den där löparföreläsningstråden. Det jag skrev lät bitskt, det medger jag, men det var skrivet med en liten
Ber om ursäkt i förhand för att jag blir lite OT, men det känns som att ni pratar om mig?... 😉 Vill bara påpeka att jag inte alls var/är bitter på den där löparföreläsningstråden. Det jag skrev lät bitskt, det medger jag, men det var skrivet med en liten
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 11:01Du är förlåten Jenny 🙂
Hoppas Miranda inte tog illa upp, men hon verkade inte alltför lessen.
Du är förlåten Jenny 🙂
Hoppas Miranda inte tog illa upp, men hon verkade inte alltför lessen.