Quote from Guest on 23 March 2009, 22:45Tankegångar efter att ha läst en nu pågående tråd:
Nästan varje gång någon har skadefrågor eller andra löparfrågor, så börjar vissa hojta "Pose" som ett patentsvar på allehanda problem. Nästan lite religiöst, frälsta på idén som de är. "Hälen har absolut
Tankegångar efter att ha läst en nu pågående tråd:
Nästan varje gång någon har skadefrågor eller andra löparfrågor, så börjar vissa hojta "Pose" som ett patentsvar på allehanda problem. Nästan lite religiöst, frälsta på idén som de är. "Hälen har absolut
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 22:55Nej men skador verkar vanligt.
Nej men skador verkar vanligt.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 23:17Nedvikta kepsar också....speciellt på sommaren..?!(H)
Nedvikta kepsar också....speciellt på sommaren..?!(H)
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 23:22Jag känner lite tvärtom än personen du citerar; att man ska vara ödmjuk och lyssna på nån annan än sig själv. Jag har format mitt eget löpsteg, men det betyder inte att nån annan kan tillföra mig något som förbättrar det. Precis som alla inte har en natur
Jag känner lite tvärtom än personen du citerar; att man ska vara ödmjuk och lyssna på nån annan än sig själv. Jag har format mitt eget löpsteg, men det betyder inte att nån annan kan tillföra mig något som förbättrar det. Precis som alla inte har en natur
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 00:16Ehrm, jag måste nog faktiskt påpeka att jag antagligen är den person på forumet som har bäst koll på just pose och får känslan av att det råder ganska stora missförstånd i din tolkning Erik. Och jag får intrycket att det är just missförstånden som leder t
Ehrm, jag måste nog faktiskt påpeka att jag antagligen är den person på forumet som har bäst koll på just pose och får känslan av att det råder ganska stora missförstånd i din tolkning Erik. Och jag får intrycket att det är just missförstånden som leder t
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 07:21Håller helt med Anders att man ska vara ödmjuk och öppen för andra idéer. Men inte är det speciellt ödmjukt att kategoriskt döma ut olika sätt att löpa, oberoende av hur olika och unika var och en är.
Idén att hälisättning framför kroppen bromsar steget,
Håller helt med Anders att man ska vara ödmjuk och öppen för andra idéer. Men inte är det speciellt ödmjukt att kategoriskt döma ut olika sätt att löpa, oberoende av hur olika och unika var och en är.
Idén att hälisättning framför kroppen bromsar steget,
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 08:04kortfattad resumé någon? (#)
kortfattad resumé någon? (#)
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 08:10Nä, jag tycker det här är en intressant diskussion så jag gillar de långa inläggen. 🙂
Nä, jag tycker det här är en intressant diskussion så jag gillar de långa inläggen. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 08:11mmm, jag får väl återkomma hit när jag vaknat dårå 😉
mmm, jag får väl återkomma hit när jag vaknat dårå 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 08:14😀
😀