Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpsteg
You need to log in to create posts and topics.

Människor är ju flockdjur, och vi imiterar omedvetet varandra och våra förebilder, så jag tycker inte det är så konstigt om man ser skillnader i löpstil mellan olika länder, precis som i andra rörelsemönster.

RUN DMC. De kunde konsten att posa! Dr R må innebära ljuv musik för vissa, får dock andra att konsekvent dissa. Sätt ett timbaland-beat till denna tråd, så får vi rikets fetaste och mest svängiga battle...

Om 4,5 timmar går Ursvik Ultra av stapeln. Under

Viktor, det var poetiskt sagt, "Det mest vinnande steget är det första". Det gillar jag (t+)

Run DMC tog som bekant teknikträningen på extremt stort allvar, och fick också sin största hit med en låt om sin gångtränare. 🙂

WalkDMC?
(eller broderar de medan de går?)

http://video.yahoo.com/watch/447873/2498762

Lägg märke till att DMC-metoden kräver Adidas-skor utan snören för att komma helt till sin rätt.

Aha Walk aerobics ... Men såna träningskläder har jag inte ens sett på dansshoppen! (H) (möjligen inom konståkning)
Men verkade vara trista deltagare på det där konventet, de hängde ju inte med alls ... De hade npg släppt in för många eller så var där b

Är på väg till sängs men kan inte vänta med att ställa en fråga först.
Fastnade på denna tråd och orkade bara läsa till sidan 3 ikväll.
Det kanske är någon som redan ställt följande fråga i sådana fall kan jag backtracka mig från sid 5 till 3 i morgon.

Ä

Christer, jag tror det är svårt att hitta någon som tillämpar Pose-metoden och som tilltalas av skor som Ecco Biom eller Newton.

Det som rekommenderas av tränarna i Pose-metoden är skor med tunn och flexibel sula, som ger bra markkontakt. Skälet är att d