Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 21:17Människor är ju flockdjur, och vi imiterar omedvetet varandra och våra förebilder, så jag tycker inte det är så konstigt om man ser skillnader i löpstil mellan olika länder, precis som i andra rörelsemönster.
Människor är ju flockdjur, och vi imiterar omedvetet varandra och våra förebilder, så jag tycker inte det är så konstigt om man ser skillnader i löpstil mellan olika länder, precis som i andra rörelsemönster.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 19:37RUN DMC. De kunde konsten att posa! Dr R må innebära ljuv musik för vissa, får dock andra att konsekvent dissa. Sätt ett timbaland-beat till denna tråd, så får vi rikets fetaste och mest svängiga battle...
Om 4,5 timmar går Ursvik Ultra av stapeln. Under
RUN DMC. De kunde konsten att posa! Dr R må innebära ljuv musik för vissa, får dock andra att konsekvent dissa. Sätt ett timbaland-beat till denna tråd, så får vi rikets fetaste och mest svängiga battle...
Om 4,5 timmar går Ursvik Ultra av stapeln. Under
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 19:42Viktor, det var poetiskt sagt, "Det mest vinnande steget är det första". Det gillar jag (t+)
Viktor, det var poetiskt sagt, "Det mest vinnande steget är det första". Det gillar jag (t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 20:25Run DMC tog som bekant teknikträningen på extremt stort allvar, och fick också sin största hit med en låt om sin gångtränare. 🙂
Run DMC tog som bekant teknikträningen på extremt stort allvar, och fick också sin största hit med en låt om sin gångtränare. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 09:35WalkDMC?
(eller broderar de medan de går?)
WalkDMC?
(eller broderar de medan de går?)
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 13:21http://video.yahoo.com/watch/447873/2498762
Lägg märke till att DMC-metoden kräver Adidas-skor utan snören för att komma helt till sin rätt.
http://video.yahoo.com/watch/447873/2498762
Lägg märke till att DMC-metoden kräver Adidas-skor utan snören för att komma helt till sin rätt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 16:59Aha Walk aerobics ... Men såna träningskläder har jag inte ens sett på dansshoppen! (H) (möjligen inom konståkning)
Men verkade vara trista deltagare på det där konventet, de hängde ju inte med alls ... De hade npg släppt in för många eller så var där b
Aha Walk aerobics ... Men såna träningskläder har jag inte ens sett på dansshoppen! (H) (möjligen inom konståkning)
Men verkade vara trista deltagare på det där konventet, de hängde ju inte med alls ... De hade npg släppt in för många eller så var där b
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:04Är på väg till sängs men kan inte vänta med att ställa en fråga först.
Fastnade på denna tråd och orkade bara läsa till sidan 3 ikväll.
Det kanske är någon som redan ställt följande fråga i sådana fall kan jag backtracka mig från sid 5 till 3 i morgon.Ä
Är på väg till sängs men kan inte vänta med att ställa en fråga först.
Fastnade på denna tråd och orkade bara läsa till sidan 3 ikväll.
Det kanske är någon som redan ställt följande fråga i sådana fall kan jag backtracka mig från sid 5 till 3 i morgon.
Ä
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:53Christer, jag tror det är svårt att hitta någon som tillämpar Pose-metoden och som tilltalas av skor som Ecco Biom eller Newton.
Det som rekommenderas av tränarna i Pose-metoden är skor med tunn och flexibel sula, som ger bra markkontakt. Skälet är att d
Christer, jag tror det är svårt att hitta någon som tillämpar Pose-metoden och som tilltalas av skor som Ecco Biom eller Newton.
Det som rekommenderas av tränarna i Pose-metoden är skor med tunn och flexibel sula, som ger bra markkontakt. Skälet är att d