Quote from Catharina Brattlin on 20 April 2008, 21:08Jenny, när jag springer mina morgonpass, också halv sex på morgonen, dricker jag en proteindrink med maltodextrin (kolhydrater gjorda på majsstärkelse) i, direkt efter passet. Har hört att man kan blanda i ca en halv dl dextrosol i detta också, om man har
Jenny, när jag springer mina morgonpass, också halv sex på morgonen, dricker jag en proteindrink med maltodextrin (kolhydrater gjorda på majsstärkelse) i, direkt efter passet. Har hört att man kan blanda i ca en halv dl dextrosol i detta också, om man har
Quote from Olof Robertson on 21 April 2008, 07:07Åh va jag är nöjd och lycklig! Det gick hur bra som helst! Gick ett par minuter, började springa sakta sakta och ökade långsamt på, men höll nere pulsen rätt bra hela tiden, det kändes bara sååååå underbart! Bra mkt lättare än vanligt! Även om jag ju iofs
Åh va jag är nöjd och lycklig! Det gick hur bra som helst! Gick ett par minuter, började springa sakta sakta och ökade långsamt på, men höll nere pulsen rätt bra hela tiden, det kändes bara sååååå underbart! Bra mkt lättare än vanligt! Även om jag ju iofs
Quote from Catharina Brattlin on 21 April 2008, 07:20Härligt Jenny...förstår precis vad Du menar med den underbara lyckokänslan! Du ser, det gick ju bra, eller hur? 🙂
Härligt Jenny...förstår precis vad Du menar med den underbara lyckokänslan! Du ser, det gick ju bra, eller hur? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:34Vad härligt! 😀
Har själv funderat länge på att börja löpträna på morgonen, innan gubben och barnen vaknar så jag får mitt pass.
Det blir så svårt nu då gubben kommer att börja ligga i hårdträning inför Vättern, hans cykelpass är ibland hela kvällen och ä
Vad härligt! 😀
Har själv funderat länge på att börja löpträna på morgonen, innan gubben och barnen vaknar så jag får mitt pass.
Det blir så svårt nu då gubben kommer att börja ligga i hårdträning inför Vättern, hans cykelpass är ibland hela kvällen och ä
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 09:34Å nu sitter jag här efter nästan 3 timmars löpning i ett härligt morgonväder... Dags att duscha och åka till jobbet!
Å nu sitter jag här efter nästan 3 timmars löpning i ett härligt morgonväder... Dags att duscha och åka till jobbet!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:42I morse sprang jag också. Jag kan springa på morgonen om jag bara håller igen tempot. Att springa fort funkar inte alls för mej - hjärtat liksom svarar inte på fartökningen, pulsen stiger inte som den ska och jag blir bara trött och andfådd. Men om jag hå
I morse sprang jag också. Jag kan springa på morgonen om jag bara håller igen tempot. Att springa fort funkar inte alls för mej - hjärtat liksom svarar inte på fartökningen, pulsen stiger inte som den ska och jag blir bara trött och andfådd. Men om jag hå
Quote from Lars Mörrby on 21 April 2008, 18:14Härligt Jenny! Du får mig nästan att vilja testa...
Härligt Jenny! Du får mig nästan att vilja testa...
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 13:33Nu har jag gjort det!!!! Var ute igår morse kl 04.50!! Tidningsutdelaren bara skaka på huvudet 😉 . Tog det lungt och fint, hade tuggat i mej 3/4 banan och druckit ett glas vatten, sen bar det iväg runt stan. Var ju riktigt häfftigt, känslan av att dom fl
Nu har jag gjort det!!!! Var ute igår morse kl 04.50!! Tidningsutdelaren bara skaka på huvudet 😉 . Tog det lungt och fint, hade tuggat i mej 3/4 banan och druckit ett glas vatten, sen bar det iväg runt stan. Var ju riktigt häfftigt, känslan av att dom fl
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 17:48Visst är det något speciellt med det riktigt snortidiga morgonlöpningarna, på sommaren har det sin charm när det fortfarande är svalt och stilla med solen skiner och fåglarna kvittrar. På vintern är det väl mer en skräckblandad förtjusning när det är bäck
Visst är det något speciellt med det riktigt snortidiga morgonlöpningarna, på sommaren har det sin charm när det fortfarande är svalt och stilla med solen skiner och fåglarna kvittrar. På vintern är det väl mer en skräckblandad förtjusning när det är bäck
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 19:45Morgonpass är det bästa som finns! Tyvärr så är jag väldigt morgontrött så det blir inte speciellt ofta som jag tar mig ut. Jag brukar springa max 7 km i behagligt lungt tempo. Då har jag ätit en banan innan.
När det gäller att träna hårt på tom mage så
Morgonpass är det bästa som finns! Tyvärr så är jag väldigt morgontrött så det blir inte speciellt ofta som jag tar mig ut. Jag brukar springa max 7 km i behagligt lungt tempo. Då har jag ätit en banan innan.
När det gäller att träna hårt på tom mage så