Quote from ellen olsson on 22 June 2011, 13:36Det är väl ingen som skrivit något om lättöl? 😉
(Det kliade länge i fingrarna där...)
Det är väl ingen som skrivit något om lättöl? 😉
(Det kliade länge i fingrarna där...)
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2011, 13:37Nä, jag vet jag tolkade "Lätt öl" lite fritt 😉
Nä, jag vet jag tolkade "Lätt öl" lite fritt 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:38Nä man bör skilja på en lätt öl och en lättöl. Den senare bör man akta sig för medan den förra kan vara god en varm sommardag 🙂
Nä man bör skilja på en lätt öl och en lättöl. Den senare bör man akta sig för medan den förra kan vara god en varm sommardag 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2011, 13:38Du har så rätt Peter!
Du har så rätt Peter!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:16Tung öl då?
Tung öl då?
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 14:43http://www.kgbproductions.co.uk/boddingtons.htm
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 21:45Jag tog inte särkrivningen så hårt, jag tolkar det som om Andrew menar just lättöl 🙂
Edit: Å andra sidan anar jag kanske en underfundig ton när jag läser era inlägg igen 🙂
Jag tog inte särkrivningen så hårt, jag tolkar det som om Andrew menar just lättöl 🙂
Edit: Å andra sidan anar jag kanske en underfundig ton när jag läser era inlägg igen 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 22 June 2011, 22:32Jag tog den inte heller så hårt men visste att CS skulle komma med sin surögda anm.
Jag tog den inte heller så hårt men visste att CS skulle komma med sin surögda anm.
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2011, 23:02Aadu - tråkigt att du inte kan läsa (I rätt ordning?)
Aadu - tråkigt att du inte kan läsa (I rätt ordning?)
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 11:58Är det inte jobbigt med kolsyran när man springer? Tänker att man borde bli rapig och så. Funkar tex ale eller stout bättre?
Är det inte jobbigt med kolsyran när man springer? Tänker att man borde bli rapig och så. Funkar tex ale eller stout bättre?