Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 23:15Lättviktssko vid träning?????....Anonyma Reebook från någon Farthållardag under Stockholm Marathon...Bara in med budgetköpta fotbäddar å kör....Dinosaurie har talat..??!!
Lättviktssko vid träning?????....Anonyma Reebook från någon Farthållardag under Stockholm Marathon...Bara in med budgetköpta fotbäddar å kör....Dinosaurie har talat..??!!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 09:03Hmm, vad menar du med det?
Hmm, vad menar du med det?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 09:33DS Trainers har ändrat sig ganska mkt från år till år. Årets modell är tydligen mer lik de äldre modellerna än de senaste årens modeller, om jag förstod det rätt. Jag har bara haft årets och fjolårets, så jag kan bara jämföra mellan dem. Årets är något br
DS Trainers har ändrat sig ganska mkt från år till år. Årets modell är tydligen mer lik de äldre modellerna än de senaste årens modeller, om jag förstod det rätt. Jag har bara haft årets och fjolårets, så jag kan bara jämföra mellan dem. Årets är något br
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:02Emil behöver tolk 🙂
"Lättviktssko vid träning?????"
Jag noterar att ni har funderingar angående det här med lättviktsskor under träning kontra tävling."....Anonyma Reebook från någon Farthållardag under Stockholm Marathon..."
Personligen använder jag
Emil behöver tolk 🙂
"Lättviktssko vid träning?????"
Jag noterar att ni har funderingar angående det här med lättviktsskor under träning kontra tävling.
"....Anonyma Reebook från någon Farthållardag under Stockholm Marathon..."
Personligen använder jag
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:19😀
😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:23Peter Nilsson, direkt från försvarets tolkskola 😀
(t+)
Peter Nilsson, direkt från försvarets tolkskola 😀
(t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:34...fast Kjelle sa det på 3 rader = bandbreddsbesparande
...fast Kjelle sa det på 3 rader = bandbreddsbesparande
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:04Haha...varenda siffra rätt Peter.?! Säg nu inte att min vokabulär börjar att bli tydbar...otroligt!!!:D:D:D
Haha...varenda siffra rätt Peter.?! Säg nu inte att min vokabulär börjar att bli tydbar...otroligt!!!:D:D:D
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:20Crocs kanske?
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=398
Crocs kanske?
http://www.teamfakta.se/content.asp?TitelID=398
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 10:26Hett, men inget för mig skulle jag tro
Hett, men inget för mig skulle jag tro