Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 12:32Tack för er info!
Perigrinskon verkar bra, men jag har bara råd att köpa ett par skor så det måste vara en sko som passar både i terräng och på asfalt. Den där verkar vara en renodlad terrängsko. Har den bra hälgrepp, förresten?
Boston 3 lutar det åt.
Tack för er info!
Perigrinskon verkar bra, men jag har bara råd att köpa ett par skor så det måste vara en sko som passar både i terräng och på asfalt. Den där verkar vara en renodlad terrängsko. Har den bra hälgrepp, förresten?
Boston 3 lutar det åt.
Quote from Jonny Persson on 9 April 2012, 13:17Alltså, det var första versionen av Kinvara som hade den klena ovandelen. På tvåan fixade dom till det. Och när du springer terräng misstänker jag att det inte är obanat för då är det risk för att alla vanliga skor går sönder om man har otur.
Alltså, det var första versionen av Kinvara som hade den klena ovandelen. På tvåan fixade dom till det. Och när du springer terräng misstänker jag att det inte är obanat för då är det risk för att alla vanliga skor går sönder om man har otur.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 13:22Precis jag springer inte obanad terräng, utan på småstiger. Dock med mycket rötter och stenar. Men då kanske det kan funka med Kinvara ändå. Då återstår bara frågan om den har bra hälgrepp, har den det?
Precis jag springer inte obanad terräng, utan på småstiger. Dock med mycket rötter och stenar. Men då kanske det kan funka med Kinvara ändå. Då återstår bara frågan om den har bra hälgrepp, har den det?
Quote from Jonny Persson on 9 April 2012, 13:29Ja det tycker jag att den har. Jag är väldigt grinig med just hälgreppet och vill att det ska sitta som berget och tycker det funkar.
Ja det tycker jag att den har. Jag är väldigt grinig med just hälgreppet och vill att det ska sitta som berget och tycker det funkar.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 13:31@Allie K, Köp ett par NB MT110 för din terränglöpning! Fantastisk sko som tom funkar för lite asfalt. Priset är så bra att du har råd med ett par till skor för ren asfalt..
http://www.sportsdirect.com/new-balance-110-ladies-trail-running-shoes-216063
@Allie K, Köp ett par NB MT110 för din terränglöpning! Fantastisk sko som tom funkar för lite asfalt. Priset är så bra att du har råd med ett par till skor för ren asfalt..
http://www.sportsdirect.com/new-balance-110-ladies-trail-running-shoes-216063
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 15:06Bra tips, Jens! Men jag måste snåla så att köpa terrängskor får nog vänta tills jag blir rik. 😉 Nu gör jag så att jag använder mina gamla skor i terräng och de nya på övrigt underlag, så får jag ut mer av skorna.
Bra tips, Jens! Men jag måste snåla så att köpa terrängskor får nog vänta tills jag blir rik. 😉 Nu gör jag så att jag använder mina gamla skor i terräng och de nya på övrigt underlag, så får jag ut mer av skorna.