Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLättviktsko vid träning?
You need to log in to create posts and topics.

Har Asics 2130 men köpte Adidas Adizero Boston att variera med men blev fast i dessa. Springer allt med dem. Är lite mindre i storlek jfrt Asics så nu har jag beställt ett par med ½ nummer större att ha på längre pass, så kan jag springa vidare på kortpas

Jag skulle inte rekommendera HYPERSPEED som träningssko för annat än intervaller och kortare snabbdistans. Det är definitivt ingen mängdsko (för normala dödliga).

Om man är van vid tunna skor så går det utmärkt att köra dem som mängdsko. Jag kör mina tunnaste på långpassen för jag får ett skönt lugnt steg i dem.

Är du inte van vid tunna och kanske har ett tungt steg så hade jag inte rekommenderat det heller.

Är jag den enda som tänker på lätta kor när jag ser rubriken till tråden? 🙂

Eftersom det står det så är det ju inte så konstigt. Det finns nog lika många trådar som har rättstavade rubriker som dom som har felstavade dylika!

Det är det naturliga men jag har aldrig sett en lätt ko...

Det finns ju Lisette, och lite filmtrixande, http://hem.passagen.se/windsong/kossor/aftonbladet/visit.html

Väcker liv i den här tråden. Sökte i forumet på Adidas Adizero Boston, som några kommenterat i den här tråden. Det verkar vara en sko som kan funka som vardagssko (distanssko), men det jag undrar är om den funkar bra i terräng, gör den det? Var lite sugen

Jag har ett par Boston 2 som jag sprungit en hel del långpass i. Hälkappan är smal, men inte extremt smal. I övrigt är det en sko med bra löpkänsla. Mina skor "knarrar" dock ibland när jag går. Det retar jag mig lite på och har upptäckt att det beror på k

Jag har ett par Saucony Peregrine som jag är mycket nöjd med. De har en annan sula än Kinvara och jag har inte haft några problem med att det fastnar saker under. Jag har bara sprungit 40 mil i mina och huvudsakligen på asfalt och motionspår så hur hållba