Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 14:36av Colting 😉
av Colting 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 16:00Det finns säkert en massa lättlurade som hade betalt för det.
Det finns säkert en massa lättlurade som hade betalt för det.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 16:53Erfarenhet kostar david!!
Erfarenhet kostar david!!
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 16:54David:
Lättlurad??? haha
du menar väl inspireras av det 🙂
David:
Lättlurad??? haha
du menar väl inspireras av det 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 16:56Av Colting som kock?
Av Colting som kock?
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:21Härligt med en massa bra tips! Känns betydligt bättre att testa efter att många upplever att det funkar bra med coltings metod.
Att äta naturliga kolhydrater som finns i frukt, grönsaker och liknande känns vettigt men lär ta tid att vänja för min kolhydra
Härligt med en massa bra tips! Känns betydligt bättre att testa efter att många upplever att det funkar bra med coltings metod.
Att äta naturliga kolhydrater som finns i frukt, grönsaker och liknande känns vettigt men lär ta tid att vänja för min kolhydra
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:33Ben@
Du kan ju äta allt men bara ibland= typ var annan till 3e månad ! 🙂
Välj ett Glas vin i stället!
Ben@
Du kan ju äta allt men bara ibland= typ var annan till 3e månad ! 🙂
Välj ett Glas vin i stället!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:22David: haha kanske 😀
Ben: "problemet" med LCHF är just det med alkohol intaget det är nämligen "helst bör man låta bli" efterssom levern behövs för att processa fettet 🙂
David: haha kanske 😀
Ben: "problemet" med LCHF är just det med alkohol intaget det är nämligen "helst bör man låta bli" efterssom levern behövs för att processa fettet 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:30eller så kan man äta en balanserad kost 🙂
He-he eh
eller så kan man äta en balanserad kost 🙂
He-he eh
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:53Vin?! Inte min melodi, jag är ju en ölkille... fan den blir tuff!
jag dricker sällan om jag ska vara ärlig men ibland så är suget efter en kall riktigt stor på en lördag så då brukar jag unna mig en - och ja, det blir bara en 😀
Vin?! Inte min melodi, jag är ju en ölkille... fan den blir tuff!
jag dricker sällan om jag ska vara ärlig men ibland så är suget efter en kall riktigt stor på en lördag så då brukar jag unna mig en - och ja, det blir bara en 😀