Quote from Guest on 25 September 2010, 07:28Tråden där du delar med dig av dina upplevelser och tankar kring årets tävling
Tråden där du delar med dig av dina upplevelser och tankar kring årets tävling
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 07:38Lycka till alla Lidingölöpare idag. Spar lite krafter till upploppet för det är viktigt att man springer snyggt i mål.
Lycka till alla Lidingölöpare idag. Spar lite krafter till upploppet för det är viktigt att man springer snyggt i mål.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 07:50Lycka till alla som ska springa Lidingöloppet idag! 😀
Lycka till alla som ska springa Lidingöloppet idag! 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 08:14Då har man lyckats nåla dit nummerlappen och hjälpt sambon att fästa skochipet på hennes fivefingers. Vad kul det ska bli!
Lycka till alla önskar Johan, med nervositetsmage inför MK15
Då har man lyckats nåla dit nummerlappen och hjälpt sambon att fästa skochipet på hennes fivefingers. Vad kul det ska bli!
Lycka till alla önskar Johan, med nervositetsmage inför MK15
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 08:56Ha nu så skoj i trångmålet.
Ha nu så skoj i trångmålet.
Quote from Jonas Täng on 25 September 2010, 09:07David det är nog snarare starten som blir trång... (H)
David det är nog snarare starten som blir trång... (H)
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 09:56Lycka till allihopa (t+)
Lycka till allihopa (t+)
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 15:40Första gången jag sprang LL och det var verkligen skitkul! Det här vill jag göra igen!
Pga skada (löparknä) valde jag att byta från 30km till 15km men det gjorde inte så mycket. Benet kändes helt ok hela vägen och det känns bra nu också.
Som sagt, mitt
Första gången jag sprang LL och det var verkligen skitkul! Det här vill jag göra igen!
Pga skada (löparknä) valde jag att byta från 30km till 15km men det gjorde inte så mycket. Benet kändes helt ok hela vägen och det känns bra nu också.
Som sagt, mitt
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 17:462:33:01
Gick ok, men bitvis var det slitit. Att det inte gick bättre kan ju bara skyllas på för lite träning 🙁 Borde ha haft med energi eftersom min privata kontroll inte funkade (lite mitt fel).Nästa år....
2:33:01
Gick ok, men bitvis var det slitit. Att det inte gick bättre kan ju bara skyllas på för lite träning 🙁 Borde ha haft med energi eftersom min privata kontroll inte funkade (lite mitt fel).
Nästa år....
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 18:072.58:45 målsättning var sub3h så det kändes ok.
2.58:45 målsättning var sub3h så det kändes ok.