Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingö 2010
You need to log in to create posts and topics.

Men Daniel, en sådan förbättring vill ju jag också göra! Har du några hemliga tips?

Har inga hemligheter! 😉
Efter maran i NY förra hösten började jag träna efter Szalkais 3:00-program på marathon.se för Sthlm- maran och det hade grym effekt på mig.
Sneglade också på hans 2:15 program för LL. Har också lyckats hålla mig skadefri och fris

Nej, verkligen helt värdelöst. Stäm honom, vetja. 😉

Det här var mitt 8:e LL, 2:51:13 och nytt PB. Målet var en tid ner mot 2:45 men man får väl vara nöjd när det är PB ... Jag startade i 4:an och det flöt mycket bättre än förra året, det var inte lika trångt. Jag var 30 s snabbare på första kilometern (som

Jag kände mig allt annat än fräsch när jag passerade Grönsta! 🙂

Samma här, David.

2:17:40:-) Pers med en halvtimme.

sjukt bra tid samt pers!! grattis

Femte gången på Lidingö...lyckades persa för femte gången i rad 🙂 . Åtta minuter bättre än i fjol med 2:17:01. Efter 21,5 km trodde jag stenhårt på medalj.....efter 22 km förstod jag att det var kört pga trilskande vader....men det är väl lite tjusninge

Agron: Jag går och dricker på alla vätskestationer + de tyngsta backarna 2-3 st. Sen jag började med detta tar jag silvermedaljen;-) Har gått in på 2:15:26 ett år:-(

INTE för tidens skull men Lidingö vinner du på att spara på krutet och planera ditt lopp