Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:21Men Daniel, en sådan förbättring vill ju jag också göra! Har du några hemliga tips?
Men Daniel, en sådan förbättring vill ju jag också göra! Har du några hemliga tips?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 21:49Har inga hemligheter! 😉
Efter maran i NY förra hösten började jag träna efter Szalkais 3:00-program på marathon.se för Sthlm- maran och det hade grym effekt på mig.
Sneglade också på hans 2:15 program för LL. Har också lyckats hålla mig skadefri och fris
Har inga hemligheter! 😉
Efter maran i NY förra hösten började jag träna efter Szalkais 3:00-program på marathon.se för Sthlm- maran och det hade grym effekt på mig.
Sneglade också på hans 2:15 program för LL. Har också lyckats hålla mig skadefri och fris
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 13:59Nej, verkligen helt värdelöst. Stäm honom, vetja. 😉
Nej, verkligen helt värdelöst. Stäm honom, vetja. 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 20:24Det här var mitt 8:e LL, 2:51:13 och nytt PB. Målet var en tid ner mot 2:45 men man får väl vara nöjd när det är PB ... Jag startade i 4:an och det flöt mycket bättre än förra året, det var inte lika trångt. Jag var 30 s snabbare på första kilometern (som
Det här var mitt 8:e LL, 2:51:13 och nytt PB. Målet var en tid ner mot 2:45 men man får väl vara nöjd när det är PB ... Jag startade i 4:an och det flöt mycket bättre än förra året, det var inte lika trångt. Jag var 30 s snabbare på första kilometern (som
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 20:46Jag kände mig allt annat än fräsch när jag passerade Grönsta! 🙂
Jag kände mig allt annat än fräsch när jag passerade Grönsta! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:16Samma här, David.
Samma här, David.
Quote from paceUP! on 30 September 2010, 20:052:17:40:-) Pers med en halvtimme.
2:17:40:-) Pers med en halvtimme.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 20:27sjukt bra tid samt pers!! grattis
sjukt bra tid samt pers!! grattis
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 21:53Femte gången på Lidingö...lyckades persa för femte gången i rad 🙂 . Åtta minuter bättre än i fjol med 2:17:01. Efter 21,5 km trodde jag stenhårt på medalj.....efter 22 km förstod jag att det var kört pga trilskande vader....men det är väl lite tjusninge
Femte gången på Lidingö...lyckades persa för femte gången i rad 🙂 . Åtta minuter bättre än i fjol med 2:17:01. Efter 21,5 km trodde jag stenhårt på medalj.....efter 22 km förstod jag att det var kört pga trilskande vader....men det är väl lite tjusninge
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 19:04Agron: Jag går och dricker på alla vätskestationer + de tyngsta backarna 2-3 st. Sen jag började med detta tar jag silvermedaljen;-) Har gått in på 2:15:26 ett år:-(
INTE för tidens skull men Lidingö vinner du på att spara på krutet och planera ditt lopp
Agron: Jag går och dricker på alla vätskestationer + de tyngsta backarna 2-3 st. Sen jag började med detta tar jag silvermedaljen;-) Har gått in på 2:15:26 ett år:-(
INTE för tidens skull men Lidingö vinner du på att spara på krutet och planera ditt lopp