Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 21:23Supernöjd med mitt första LL. Mitt mål var under 3.15 och jag gick imål på 3.12.27! Efter första fem kändes mitt mål rätt avlägset. Trångt och snigelfart... men jag lyckades ta igen en hel del. Nu är det dags att spana efter nya utmaningar och naturligtvi
Supernöjd med mitt första LL. Mitt mål var under 3.15 och jag gick imål på 3.12.27! Efter första fem kändes mitt mål rätt avlägset. Trångt och snigelfart... men jag lyckades ta igen en hel del. Nu är det dags att spana efter nya utmaningar och naturligtvi
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 21:44Mikael: Håller med grymmt imponerande att lyckas med det.
Sicksack i 3 mil;)
Mikael: Håller med grymmt imponerande att lyckas med det.
Sicksack i 3 mil;)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 23:46Startade i åttonde startgruppen och kom i mål på 2:49. Visst var det trångt på sina ställen men jag tyckte det funkade bra att ta sig fram. Tycker nedförsbackarna var det värsta till nästa år blir det att träna på det.
Finns det tips!?F.Ö slutförde jag
Startade i åttonde startgruppen och kom i mål på 2:49. Visst var det trångt på sina ställen men jag tyckte det funkade bra att ta sig fram. Tycker nedförsbackarna var det värsta till nästa år blir det att träna på det.
Finns det tips!?
F.Ö slutförde jag
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:50Jag tyckte det var mycket som var bättre än förra året:
(t+)
- Inget vändkors innan man skulle in på Lidingövallen !!!
- Ett storband som hälsade en välkommen.
- Jag var ute i bättre tid, så både toaköer och trängsel vid sportmässan var mindre.
- Väskor
Jag tyckte det var mycket som var bättre än förra året:
(t+)
- Inget vändkors innan man skulle in på Lidingövallen !!!
- Ett storband som hälsade en välkommen.
- Jag var ute i bättre tid, så både toaköer och trängsel vid sportmässan var mindre.
- Väskor
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:34Helnöjd med mitt 3.04.12, pers med nästan 5 minuter och betydligt fräschare ben både på sista milen och nu såhär ett par dagar efteråt =) (förra året hade jag stora problem att sätta mig ned under flera dagar, framsida lår strejkade halvvägs så det blev t
Helnöjd med mitt 3.04.12, pers med nästan 5 minuter och betydligt fräschare ben både på sista milen och nu såhär ett par dagar efteråt =) (förra året hade jag stora problem att sätta mig ned under flera dagar, framsida lår strejkade halvvägs så det blev t
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 13:49Trångt i början, men det lättade lite eftersom, fördelen med sista startgrupp är att när kometerna väl är iväg så har man inga som vare sig flyger eller plöjer ifatt en. Så på det viset var det nog lindrigare än 15 km förra året.
Däremot höll jag på att f
Trångt i början, men det lättade lite eftersom, fördelen med sista startgrupp är att när kometerna väl är iväg så har man inga som vare sig flyger eller plöjer ifatt en. Så på det viset var det nog lindrigare än 15 km förra året.
Däremot höll jag på att f
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:11Ja, jag sprang ju bara 15 km, och startade för första gången i M50, dvs 20 min innan "gemene man". Men så skönt det var, ingen trängsel alls, ibland hade jag luckor på 20 m framför mig (nej, jag var inte sist, i mål på 1.23.31).
Det var först efter 50 mi
Ja, jag sprang ju bara 15 km, och startade för första gången i M50, dvs 20 min innan "gemene man". Men så skönt det var, ingen trängsel alls, ibland hade jag luckor på 20 m framför mig (nej, jag var inte sist, i mål på 1.23.31).
Det var först efter 50 mi
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:06Sprang på 2:41 förra året och laddade för 2:15 och silvermedalj detta året. Fick till ett bra lopp och kom in på 2:18:38 och var nöjd ändå. Har jag kroppen med mig nästa år också ska jag se till att kapa dom där sista minutrarna....
Sprang på 2:41 förra året och laddade för 2:15 och silvermedalj detta året. Fick till ett bra lopp och kom in på 2:18:38 och var nöjd ändå. Har jag kroppen med mig nästa år också ska jag se till att kapa dom där sista minutrarna....
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:39Daniel: Starkt att förbättra dig så mycket på ett år! Hade du bättre startgrupp denna gången eller var det helt enkelt bara träningen som gett resultat?
Daniel: Starkt att förbättra dig så mycket på ett år! Hade du bättre startgrupp denna gången eller var det helt enkelt bara träningen som gett resultat?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 19:03Lite både och....startade i 9:an förra året och i 1C i år fast 9:an var faktiskt bättre i starten då det inte var så trångt där.
Annars är det nog mest träningen som gett resultat, sprang maran (NY) på 3:38 förra hösten och nu i Stockholm sprang jag på 3:
Lite både och....startade i 9:an förra året och i 1C i år fast 9:an var faktiskt bättre i starten då det inte var så trångt där.
Annars är det nog mest träningen som gett resultat, sprang maran (NY) på 3:38 förra hösten och nu i Stockholm sprang jag på 3: