Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingö 2010
You need to log in to create posts and topics.

2:59:00, helt ok med tanke på de uteblivna backpassen och alldeles för få långpass. Men nästa år så.... Har ni hört den förut? 🙂

Boris det är mitt mantra! 😀

Jag fick kommentarer om att jag var en av de gladaste som gick i mål! Jag är supernöjd att överhuvudtaget KLARA 3 mil inom tidsramarna.

Oh, vad nöjd jag är!

(H:)

*Lever länge på det här*

Helnöjd med 2:58:33. Med tanke på att knappt kunde gå under ett par dagar i juli p.g.a. ömmande hälsena var jag ju inte ens säker på att kunna fullfölja. Att springa utan att känna av hälsenan, och dessutom förbättra tiden med drygt 1 minut gör att man re

Förbättra mitt pers från två år tillbaka med 17 minuter och gick in på 2.33.30. Hade som mål att gå under 2.30 men den regntunga banan fick mig på andra tankar. Blir iaf startgrupp 2 nästa år 😀

Det var underbart...fast bitvis tänkte jag "aldrig mer, en gång räcker fint"....men ca fem min efter målgång...."nu jäklar ska här börja backtränas, för nästa gång..." :D. 3.34.31 är jag mkt nöjd med. Nöjd oxå m att ha hjälpt två slutkörda o vilsna män ti

så jä**a trångt i spåret... det lättade upp de sista 20 metrarna.

Lite egna erfarenheter: http://robsro.wordpress.com/2010/09/26/lidingoloppet-2010/

Så här skrev jag i tävlingsberättelsen och det stämmer fortfarande.

Trängsel är första tanken nu efteråt.
Att klara 2:45 från sista startgrupp funkar inte.
Sprang mer i kanten och på stubbar första 2 milen att
sen öka sista fanns det inte kraft till.

Ab

Agron: Det är därför det är så sjukt att två snubbar klarade medalj från grupp 9! Deras race report skulle man vilja läsa...