Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ser ut att bli kyligt väder

Lycka till alla löpare, speciellt Lillebror Patrik 😀

Usch. Nu känner jag mig bråkigt störig. Men så blir jag när info inte ges korrekt eller tillräckligt.

Håller på att lägga upp strategin för hur mycket egen sportdryck jag ska ta med mellan kontrollerna och vid vilka kontroller jag ska blanda till den. M

Google maps kartan var inte komplett fick jag veta via Facebook.
https://www.facebook.com/lidingoloppetultramarathon?fref=ts

Stationerna heter:

Uddvägen
Millesgården
Kappsta
Kottla
Kottla
Lidingövallen
Rönneberga
Södergarn
Grönsta
Uddvägen
Tyktorpsvägen

Tack Annica. Jag har inte facebook så jag fick inte den info. Är Lidingö Ultra alltså ytterligare ett av de svenska loppen som kräver att man ska ha facebook om man ska komma åt färsk info? Jag har tyckt att de är dåliga med råfakta på sin hemsida. Är det

Hm. De säger 13 kontroller men det är bara 11 st enligt din lista Annica, inkl två kontroller man passerar två gånger. Även om de skulle ha räknat med kontrollen vid målet så får jag inte ihop 13.

Tja, jag kan bara gå på vad de sagt, och det var den listan de gav med 11 stationer och förklaringen att vissa passerar man två gånger. Om det stämmer eller ej har jag ingen aning om.

Jag önskar att de vore tydligare med informationen, helt klart.

Hämtat ut nummerlappen på Runners Store. Nr 10nnn för 10k, 26nnn för oss som ska springa 26k och tresiffrigt för 50k.
Rödvita snitslar uppsatta i Kappsta.

Annica: Verkar som att loppet inte heller har det rätta kvalitetstänket. Kanske är jag miljöskadad av att själv varit arrangör av och ha sprungit många ultralopp.

Har nummer 1 på nummerlappen i morgon. Betyder mindre än vad man kan tro. Var helt enkelt

Oj Jan! Ja, nu var du verkligen gnällig 🙂

Men det där med maten kan väl ändå inte vara nåt stort problem. I alla fall inte om vi bortser från att du kanske vill få full valuta för startpengen. För inte tusan ska du hålla på och proppa i dig en massa mat