Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Funktionärerna gjorde ett riktigt bra jobb, och jag är nöjd med stämningen, min insats, vädret och banan. Men jag sprang hela tiden med känslan att projektledningen lagt fokus på MTB-loppet i morgon och det gav ett slarvigare intryck. Iof förståligt ur de

Vill inte vara gnällig, men jag frös faktiskt rätt mycket när jag väntade vid Millesgårdens vätskestation (10km) på att bli hämtad idag. Jag behövde bryta, vaden klappade ihop på ett episkt smärtsamt sätt, och nånstans åkte stackaren som skulle hämta mig

Tråkigt att höra Annica. Hoppas vaden snabbt blir bra!

Tack Jan, naprapaten lät positiv (jag stannade i tid, innan något brast) så jag är inte allt för nedslagen. Jag hade varit otröstlig och tvärilsk (på mig själv) däremot om jag hade struntat i varningssignalerna och dragit sönder något.

Trist men klokt av dig Annica. Krya på dig nu!

Tack Marcus. Visst hade jag velat komma runt, jag är (i övrigt) i kanonform, bättre än jag någonsin varit. Fast jag tänker ta det piano och ta hand om vaden ordentligt. Så himla mycket hinner man väl ändå inte tappa på en vecka eller två?

På en vecka hinner man knappt tappa något alls och två är heller ingen fara. När jag säsongsvilat i ett par veckor har jag rätt snabbt varit tillbaka i samma form. Om du alternativtränar lär du knappt märka att du löpvilat. Med tanke på att det är vaden l

Vilken lättnad 😀
Då kan jag följa naprapatens order med gott samvete och alternativträna om vaden inte känns helt okej.

Nu gjorde du mig så där glad igen 🙂

För den som inte sett det så har de redan öppnat anmälan till nästa års lopp.

BILD:http://www.colibri.se/TEC/anmalan.gif

Men jag är tveksam om datum de angett stämmer. Att de angett samma datum som i år får mig att misstänka att de kopierat av årets in

Jag hoppas verkligen att du hör av dig direkt till info@lidingoloppet.se också, jag tror inte de läser här och ska det hända något är det till dem man ska framföra kritik.

Jag skickade mina åsikter och klagomål nu som först, jag tänkte jag kanske är mind