Quote from Guest on 20 May 2009, 19:40Hej alla spring glada,
Jag har som avsikt att springa Lidingöloppet nu i höst men står och funderar på vilken distans 1,5 mil eller 3 mil som jag ska välja.
I helgen som var sprang jag Göteborgsvarvet på 2 timmar och detta var min första halvmara. Jag
Hej alla spring glada,
Jag har som avsikt att springa Lidingöloppet nu i höst men står och funderar på vilken distans 1,5 mil eller 3 mil som jag ska välja.
I helgen som var sprang jag Göteborgsvarvet på 2 timmar och detta var min första halvmara. Jag
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:50Lidingöloppet går till största delen på fint underlag, riktig terräng är det inte tycker jag. Inte särskilt mycket rötter eller sten att undvika och det finns backar (en av dem är till och med lite berömd) men klarade du älvsborgsbron och den där andra sp
Lidingöloppet går till största delen på fint underlag, riktig terräng är det inte tycker jag. Inte särskilt mycket rötter eller sten att undvika och det finns backar (en av dem är till och med lite berömd) men klarade du älvsborgsbron och den där andra sp
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:59Det låter ju bra =) Det roliga är att jag tidigare inte gillade att springa men har insett nu att med bra skor och ett bra flås är det riktigt kul. Att alla de timmar som man vigt under året gett resultat och Gbg varvet var nog det roligaste jag gjort.
V
Det låter ju bra =) Det roliga är att jag tidigare inte gillade att springa men har insett nu att med bra skor och ett bra flås är det riktigt kul. Att alla de timmar som man vigt under året gett resultat och Gbg varvet var nog det roligaste jag gjort.
V
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:12Hej
Spring 15 km och känn dig för, den går ju på samma bana som 30 och är riktigt rolig och lika kuperad, nästan i alla fall. Går det bra så kan du ju ta 30 nästa år, för du har väl inte tänkt att lägga av i vinter?? 😉
Hej
Spring 15 km och känn dig för, den går ju på samma bana som 30 och är riktigt rolig och lika kuperad, nästan i alla fall. Går det bra så kan du ju ta 30 nästa år, för du har väl inte tänkt att lägga av i vinter?? 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:47Helena, jag har följt Szalkais 4,5-timmarsschema för marathon:
http://www.marathon.se//news/home_maratontraning.cfmJag tycker friskt vågat, hälften vunnet helt klart 🙂
Helena, jag har följt Szalkais 4,5-timmarsschema för marathon:
http://www.marathon.se//news/home_maratontraning.cfm
Jag tycker friskt vågat, hälften vunnet helt klart 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:49Nej då, inte vad jag vet och avsikten är också att genomföra klassikern nästa år. Därav min tanke också men att prova på 3 mils längden så att den går att slipas inför nästa år. Gillar utmaningar =)
Nej då, inte vad jag vet och avsikten är också att genomföra klassikern nästa år. Därav min tanke också men att prova på 3 mils längden så att den går att slipas inför nästa år. Gillar utmaningar =)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:57Tack tack för tipset =)
Tack tack för tipset =)
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2009, 22:24Nja Ingemar, den går inte alls särskilt mycket på samma bana faktiskt!
Nja Ingemar, den går inte alls särskilt mycket på samma bana faktiskt!
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:44Nja Christer, jag skulle säga att ca 12km av 15km går på 30km banan.
Nja Christer, jag skulle säga att ca 12km av 15km går på 30km banan.
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2009, 09:13Är det så mycket - ja mitt minne är väl ungefär så dåligt då 🙂
Slutbackarna är inte med iaf eller hur?
Är det så mycket - ja mitt minne är väl ungefär så dåligt då 🙂
Slutbackarna är inte med iaf eller hur?