Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet - vilken distans
You need to log in to create posts and topics.

"Gillar utmaningar" skrev hon. Ur min synvinkel och erfarenhet, så är 30km med mer backar en större utmaning än 15km med mindre backar.

Och som det skrevs, bra att ge sig på den en gång först för att avdramatisera det hela, för att kunna göra en än bättr

Anders, ok som utmaning då. Guben går och lägger sig i sin lådda...

Tack för alla tips =)

Vist förstår jag tjusningen med att springa 1,5 mil och det är nog en betydligt skönare löpning än 3 mil. Åt andra sidan trodde jag inte för ett år sedan att jag skulle fixa att springa 1 mil och sprang i år Göteborgsvarvet.

Det

Hisingsparken/Slätta Damm
Skatås
Änggårdsbergen

Leif: Har ingen åsikt om att 30 är finare än 15, så länge personen som springer gör det för att överträffa sig själv och nå sina mål, oavsett distans.

Helena, bor du i Stockholmstrakten så åk ut till Lidingö och testa. Jag tror du känner själv vad som är bäst i slutänden. Ha en bra helg! 🙂

Varför gömma sig i en lådda, när man kan springa bådda? 😉

Han i låddan sprang 30km på 80-talet, numera springer han 15km enkom för att det är tävlingsdistansen för goa gubar 50+

Hej Helena!

Jag debuterade på gbg-varvet nu och siktar även jag på lidingöloppet och något halvvarv existerar inte!
Har levt i villfarelsen att springa skulle ta livet av mig i 32 år. Men med en "30årskris" eller nått i den vägen har jag tagit mig från

Jag debuterade också på gbg-varvet i år och funderar starkt på att Lidingöloppet. 30 km varianten är den distansen som jag kan tänka mig. (V)

Fint då är vi 3? på startlinjen.