Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 16:32"Gillar utmaningar" skrev hon. Ur min synvinkel och erfarenhet, så är 30km med mer backar en större utmaning än 15km med mindre backar.
Och som det skrevs, bra att ge sig på den en gång först för att avdramatisera det hela, för att kunna göra en än bättr
"Gillar utmaningar" skrev hon. Ur min synvinkel och erfarenhet, så är 30km med mer backar en större utmaning än 15km med mindre backar.
Och som det skrevs, bra att ge sig på den en gång först för att avdramatisera det hela, för att kunna göra en än bättr
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 16:35Anders, ok som utmaning då. Guben går och lägger sig i sin lådda...
Anders, ok som utmaning då. Guben går och lägger sig i sin lådda...
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 17:15Tack för alla tips =)
Vist förstår jag tjusningen med att springa 1,5 mil och det är nog en betydligt skönare löpning än 3 mil. Åt andra sidan trodde jag inte för ett år sedan att jag skulle fixa att springa 1 mil och sprang i år Göteborgsvarvet.
Det
Tack för alla tips =)
Vist förstår jag tjusningen med att springa 1,5 mil och det är nog en betydligt skönare löpning än 3 mil. Åt andra sidan trodde jag inte för ett år sedan att jag skulle fixa att springa 1 mil och sprang i år Göteborgsvarvet.
Det
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:48Hisingsparken/Slätta Damm
Skatås
ÄnggårdsbergenLeif: Har ingen åsikt om att 30 är finare än 15, så länge personen som springer gör det för att överträffa sig själv och nå sina mål, oavsett distans.
Hisingsparken/Slätta Damm
Skatås
Änggårdsbergen
Leif: Har ingen åsikt om att 30 är finare än 15, så länge personen som springer gör det för att överträffa sig själv och nå sina mål, oavsett distans.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:53Helena, bor du i Stockholmstrakten så åk ut till Lidingö och testa. Jag tror du känner själv vad som är bäst i slutänden. Ha en bra helg! 🙂
Helena, bor du i Stockholmstrakten så åk ut till Lidingö och testa. Jag tror du känner själv vad som är bäst i slutänden. Ha en bra helg! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:57Varför gömma sig i en lådda, när man kan springa bådda? 😉
Varför gömma sig i en lådda, när man kan springa bådda? 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 19:26Han i låddan sprang 30km på 80-talet, numera springer han 15km enkom för att det är tävlingsdistansen för goa gubar 50+
Han i låddan sprang 30km på 80-talet, numera springer han 15km enkom för att det är tävlingsdistansen för goa gubar 50+
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 22:18Hej Helena!
Jag debuterade på gbg-varvet nu och siktar även jag på lidingöloppet och något halvvarv existerar inte!
Har levt i villfarelsen att springa skulle ta livet av mig i 32 år. Men med en "30årskris" eller nått i den vägen har jag tagit mig från
Hej Helena!
Jag debuterade på gbg-varvet nu och siktar även jag på lidingöloppet och något halvvarv existerar inte!
Har levt i villfarelsen att springa skulle ta livet av mig i 32 år. Men med en "30årskris" eller nått i den vägen har jag tagit mig från
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 22:25Jag debuterade också på gbg-varvet i år och funderar starkt på att Lidingöloppet. 30 km varianten är den distansen som jag kan tänka mig. (V)
Jag debuterade också på gbg-varvet i år och funderar starkt på att Lidingöloppet. 30 km varianten är den distansen som jag kan tänka mig. (V)
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 22:36Fint då är vi 3? på startlinjen.
Fint då är vi 3? på startlinjen.