Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 14:02Det är möjligt att hopprep är bra om man har begränsat med tid. Däremot så tror jag inte att det är bra om man redan tränar mycket löpning eller får problem med vader/underben när man springer. Anledningen är att vaden hela tiden får arbeta i ett spänt lä
Det är möjligt att hopprep är bra om man har begränsat med tid. Däremot så tror jag inte att det är bra om man redan tränar mycket löpning eller får problem med vader/underben när man springer. Anledningen är att vaden hela tiden får arbeta i ett spänt lä
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 23:30Ok, sorry! Ledsen om jag tog det för allvarligt! Ska försöka tänka på det!
Ok, sorry! Ledsen om jag tog det för allvarligt! Ska försöka tänka på det!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 14:57Kalle och Lars - och tips till alla andra som skall springa LL:
Jag har gjort en spellista med musik som är på en halvtimme mer än min målsättning. Lekte med tanken på att ha en spellista på måltiden exakt men kom fram till att det vore för knäckande om
Kalle och Lars - och tips till alla andra som skall springa LL:
Jag har gjort en spellista med musik som är på en halvtimme mer än min målsättning. Lekte med tanken på att ha en spellista på måltiden exakt men kom fram till att det vore för knäckande om
Quote from Elias Engqvist on 4 August 2008, 15:15Hahaha!
Hahaha!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 18:26Hehe! Ska tänka på det!
Hehe! Ska tänka på det!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 19:49Underbart inlägg! Haha, Def... Hehe, jag har inte skrattat så sedan farsan krossade tån med en pelarborrmaskin... Hehe
Underbart inlägg! Haha, Def... Hehe, jag har inte skrattat så sedan farsan krossade tån med en pelarborrmaskin... Hehe
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 20:09Jennie, du kan väl den gamla slagdängan "uppå Källarbacken"?
Efter Abborbacken, Efter Abborbacken
tar jag en gel.
tar jag en gel.
Platter är han, korter är han,
glader blir ja när han slutar.
Platter är han, korter är
Jennie, du kan väl den gamla slagdängan "uppå Källarbacken"?
tar jag en gel.
tar jag en gel.
Platter är han, korter är han,
glader blir ja när han slutar.
Platter är han, korter är
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 20:30Peter - vilken diktartalang!
Peter - vilken diktartalang!
Quote from Lars Ekegård on 4 August 2008, 20:31Jag tog gelen innan och dog efter 🙂
Jag tog gelen innan och dog efter 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:24Klockrent Peter !
Om inte denna suveräna diktning skapar extra styrka inför Abborbacken så gör nog inget det 🙂
Klockrent Peter !
Om inte denna suveräna diktning skapar extra styrka inför Abborbacken så gör nog inget det 🙂