Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 11:43Då är vi två pia! blev sugen på att kuta iväg och köpa ett rep med en gång!
Då är vi två pia! blev sugen på att kuta iväg och köpa ett rep med en gång!
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 11:54ler.
vi fick tre hopprep i maj,
eftersom vi har tre ungar som sprang minimaran (hv)dessutom har jag ett fånigt med varvräknare jag fått
av en kollega på gamla jobbet.😉
ler.
vi fick tre hopprep i maj,
eftersom vi har tre ungar som sprang minimaran (hv)
dessutom har jag ett fånigt med varvräknare jag fått
av en kollega på gamla jobbet.
😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 11:57lyckost! 😉
lyckost! 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 13:07till ungarna, de tre hopprepen eller varvräknaren?
ler
till ungarna, de tre hopprepen eller varvräknaren?
ler
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 18:24hopprepen, då kan du sätt igång på en gång. vet nog inte riktigt vad en varvräknare gör.. (#)
hopprepen, då kan du sätt igång på en gång. vet nog inte riktigt vad en varvräknare gör.. (#)
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 08:55Undrar om min Garmin 305 har en inbyggd hoppräknare? 🙂
Det får nog bli lite hopprep kanske, bor i lägenhet och det kan nog vara rätt störande för min grannar. De har inte klagat på min hemmabio ännu, dumt att fresta på lyckan..
/Jerry
Undrar om min Garmin 305 har en inbyggd hoppräknare? 🙂
Det får nog bli lite hopprep kanske, bor i lägenhet och det kan nog vara rätt störande för min grannar. De har inte klagat på min hemmabio ännu, dumt att fresta på lyckan..
/Jerry
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 11:19Håller med dig Daniel. Gick två gånger under loppet, mittendelen på Abborre och just den backen du snackar om. Då var man inte pigg..
/Jerry
Håller med dig Daniel. Gick två gånger under loppet, mittendelen på Abborre och just den backen du snackar om. Då var man inte pigg..
/Jerry
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 11:34Kalle; "Skall du inte sätta ett helt orimigt mål i så fall. Så du garanterar att du får springa igen . Sub 2 timmar kanske? Lidingö är ju skoj!"
Skulle jag inte rekommendera, en målsättning fungerar inte så! En målsättning ska du ha en rimlig chans att
Kalle; "Skall du inte sätta ett helt orimigt mål i så fall. Så du garanterar att du får springa igen . Sub 2 timmar kanske? Lidingö är ju skoj!"
Skulle jag inte rekommendera, en målsättning fungerar inte så! En målsättning ska du ha en rimlig chans att
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 13:05Trodde att min ironi syntes i inlägget... 😀
Trodde att min ironi syntes i inlägget... 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 13:53Jodå, vissa av oss uppfattade ironin! 😉
Jodå, vissa av oss uppfattade ironin! 😉