Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet för debutanter
You need to log in to create posts and topics.

Jag är oxå sugen på att springa LL. Men det får vänta till nästa år (2010).

Patrik: Kan du tänka dig att göra om det eller fick du nog?

Det var värst vilken rusning det var till LL 2010. 🙂

Jag är nog tränad för att kunna springa i år, men har en del projekt med huset som kommer ta en del tid och kraft i sommar.
Det behövs en del långpass för att må bra efteråt.
men man vet aldrig, det finns ju en liten chans/risk att jag provar i år.

Ingmarie, även om man tycker det är lättare/roligare att springa i skog och backar så är det bra att påminnas om att loppet är 30 km och kroppen blir väldigt sliten. Det blir inte riktigt samma sak då.

Tar du det bara lugnt och ser till att ha vana att s

Mm, jag misstänker att 30 är något helt annat än 3 x 10.

Har funderat en stund och jag tror att det är psykiskt att det känns lättare.

Jag är vid 56 års ålder fortfarande så barnslig att jag drivs av nyfikenheten av vad som finns bakom nästa kurva, backkrön etc.. eller också har jag börjat bli senil och har g

Här är en till!

Jag är grymt sugen.
Sprang tjejloppet 2006 (tror jag, eller var det 2005...) och förra året sprang jag 15km klassen.

Jag är verkligen ingen snabb löpare. Har sprungit milen som snabbast på 50:49 och det var ett par år sedan. För 2 år se

Alla som vill ha ett riktigt bra genrep inför LL borde väl åka upp till Vandel å kuta OTTARSLOPPET 21 km. Min åsikt är att klarar ni av det någorlunda så kommer ni att senare i höst klara LL skitalätt. Husby ligger väl ca 9 mil norr om Sthlm å det är ju m

Jag tänkte också springa LL för första gången i höst. Skall bli riktigt roligt och förhoppningsvis kommer jag vara så bra tränad att jag kan njuta av hela loppet!

Skall bli skoj att springa teräng då jag mestadels springer på asfalt numer...

Här är ännu en blivande debutant, som inte sprungit _något_ annat lopp innan...
Dumt?
Nåväl, tror inte detta kommer bli en njutning men en utmaning som jag bara _ska_ klara!