Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:45Hej LL sugna
Jag med, siktar på LL 09. Tror det kan framför allt vara kul och självklart jobbigt. Men tror stenhårt på detta. Stadsgator är inget jag proritera högt.
Vi peppar varandra helt klart. Har sprungit urvik xtreme 15 km 2 ggr så ni som är sugna
Hej LL sugna
Jag med, siktar på LL 09. Tror det kan framför allt vara kul och självklart jobbigt. Men tror stenhårt på detta. Stadsgator är inget jag proritera högt.
Vi peppar varandra helt klart. Har sprungit urvik xtreme 15 km 2 ggr så ni som är sugna
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 12:09Jag kan nog tänka mig att göra om det men jag måste ha mer backträning isåfall.
Springer ju millopp och halvmaran normalt men detta är en helt annan sak.
Att ta sig igenom loppet går på ren vilja men att springa det och njuta under tiden det krävs det en
Jag kan nog tänka mig att göra om det men jag måste ha mer backträning isåfall.
Springer ju millopp och halvmaran normalt men detta är en helt annan sak.
Att ta sig igenom loppet går på ren vilja men att springa det och njuta under tiden det krävs det en
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:54Jag blir extra peppad inför LL efter att ha läst Kalles inlägg!:-)
För min del får du gärna dela med dig av dina erfarenheter gällande träning och taktik för LL. Jag kommer inte starta om jag inte känner mig ordentligt förberedd då jag önskar mig en posit
Jag blir extra peppad inför LL efter att ha läst Kalles inlägg!:-)
För min del får du gärna dela med dig av dina erfarenheter gällande träning och taktik för LL. Jag kommer inte starta om jag inte känner mig ordentligt förberedd då jag önskar mig en posit
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 17:14Sugen på LL2009 är även jag, men allt prat om halvmaror som bas gör mig lite nervös 🙂 Jag har haft uppehåll / tränat mindre löpning ett år ungefär men är tillbaka på banan nu och har förhoppningen om att vara i form för LL i höst. Är lite osäker på om d
Sugen på LL2009 är även jag, men allt prat om halvmaror som bas gör mig lite nervös 🙂 Jag har haft uppehåll / tränat mindre löpning ett år ungefär men är tillbaka på banan nu och har förhoppningen om att vara i form för LL i höst. Är lite osäker på om d
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 21:52Har i alla fall lagt in LL som mål här på FB, och med nedräkning på startsidan, så det skall allt bli av med en premiär även för mig. Som längst hittills är halvmara, men där har jag dryga 10 sådana på samvetet senaste 15 åren. Främsta utmaningen känns so
Har i alla fall lagt in LL som mål här på FB, och med nedräkning på startsidan, så det skall allt bli av med en premiär även för mig. Som längst hittills är halvmara, men där har jag dryga 10 sådana på samvetet senaste 15 åren. Främsta utmaningen känns so
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 22:44Ett litet kom-ihåg: Anmäler man sig innan 30 juni kostar det 495:-. Till och med 25 augusti kostar det 595:-.
Så det kan ju vara läge att anmäla sig innan den 30 juni. Någon som vet vad som händer efter den 25 augusti?
Ett litet kom-ihåg: Anmäler man sig innan 30 juni kostar det 495:-. Till och med 25 augusti kostar det 595:-.
Så det kan ju vara läge att anmäla sig innan den 30 juni. Någon som vet vad som händer efter den 25 augusti?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:36Jag hoppas verkligen att ni som funderar på att ställa upp verkligen gör det, det är ett riktigt kul lopp, och oftast i bra löparväder. Men det kan säkert bli ditt värsta lopp om du är dåligt förberedd. Två gånger har jag själv tagit slut vid "golfbanebac
Jag hoppas verkligen att ni som funderar på att ställa upp verkligen gör det, det är ett riktigt kul lopp, och oftast i bra löparväder. Men det kan säkert bli ditt värsta lopp om du är dåligt förberedd. Två gånger har jag själv tagit slut vid "golfbanebac
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:47Inspirerande diskussion. Välkommen till funbeat, Andreas!
Inspirerande diskussion. Välkommen till funbeat, Andreas!
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:29Skatås Genrep i Göteborg i slutet av augusti, är en riktigt krävande tävling, som är tänkt att vara just ett genrep för Lidingöloppet. Det är 25 kilometer med banstruktur liknar Lidingöloppet. Det är en lite kortare kopia, och precis som orginalet kommer
Skatås Genrep i Göteborg i slutet av augusti, är en riktigt krävande tävling, som är tänkt att vara just ett genrep för Lidingöloppet. Det är 25 kilometer med banstruktur liknar Lidingöloppet. Det är en lite kortare kopia, och precis som orginalet kommer
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 21:00Vi anmäler oss efter GV. Visst?
Vi anmäler oss efter GV. Visst?