Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 12:58Och jag tryckte på fel knappar tio meter efter målgång så jag missade att spara rundan. Blev knas att plocka in den i Funbeat men funkade i Garmins program. Inte riktigt kontaktbar just då 🙂
Och jag tryckte på fel knappar tio meter efter målgång så jag missade att spara rundan. Blev knas att plocka in den i Funbeat men funkade i Garmins program. Inte riktigt kontaktbar just då 🙂
Quote from Urban Nilsson on 28 September 2009, 13:04Jag sprang helt utan klocka. Det måste ju betyda att jag sprang nåt kortare än 30 km 😉
Jag sprang helt utan klocka. Det måste ju betyda att jag sprang nåt kortare än 30 km 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 13:21Jag sprang alla 3 milen och nåt hundratal meter. Men jag är lika glad för det! 😀
Jag sprang alla 3 milen och nåt hundratal meter. Men jag är lika glad för det! 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 13:52Riktigt skönt å ha första LL avklarad. Må säga att den var tuff, iaf sista milen!
Är dock inte helt nöjd med hela arrangemanget. Banan var fin men.... Transport till vallen tog sjukt lång tid och till nästa år ska jag vara ute minst 1tim till i förväg. Kö
Riktigt skönt å ha första LL avklarad. Må säga att den var tuff, iaf sista milen!
Är dock inte helt nöjd med hela arrangemanget. Banan var fin men.... Transport till vallen tog sjukt lång tid och till nästa år ska jag vara ute minst 1tim till i förväg. Kö
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 14:21@Mattias Heribertsson
Jag lyckades hålla undan med exakt 10 min 🙂
2:27:09 på oss båda....
@Mattias Heribertsson
Jag lyckades hålla undan med exakt 10 min 🙂
2:27:09 på oss båda....
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 14:37Snyggt sprunget Danne! Varför hälsade du inte då du gick i mål?! 😉
Längre distansträning, bättre teknik i nedförslutet så skall vi nog plocka ett gäng minuter. 363 dagar kvar, tt om tid.
Träna vackert nu!
Snyggt sprunget Danne! Varför hälsade du inte då du gick i mål?! 😉
Längre distansträning, bättre teknik i nedförslutet så skall vi nog plocka ett gäng minuter. 363 dagar kvar, tt om tid.
Träna vackert nu!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 15:45Tack detsamma.. ja hade vi startat i samma led hade det varit enklare att hälsa 😉
Skulle tro att jag mumsade i mig en bulle och lite blåbärssoppa när du gick i mål.Jag kommer att mala mer backe och kuperat till nästa år.. och långpass som avslutas i s
Tack detsamma.. ja hade vi startat i samma led hade det varit enklare att hälsa 😉
Skulle tro att jag mumsade i mig en bulle och lite blåbärssoppa när du gick i mål.
Jag kommer att mala mer backe och kuperat till nästa år.. och långpass som avslutas i s
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:52Andreas, tror det var från 15km och framåt så fanns det blåbärssoppa, energidryck, vatten, saltgurka, vetebulle och banan lite blandat vid vätskekontrollerna.
Andreas, tror det var från 15km och framåt så fanns det blåbärssoppa, energidryck, vatten, saltgurka, vetebulle och banan lite blandat vid vätskekontrollerna.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:54Äta eller springa, det är frågan. 😉
Äta eller springa, det är frågan. 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 17:00Jag är man, jag kan göra två saker samtidigt! 😉
Jag är man, jag kan göra två saker samtidigt! 😉