Quote from Urban Nilsson on 24 September 2009, 19:41"Värre att springa tills strängen brast och sedan halta i båge" tror jag var beskrivningen av mitt senaste försök att ta silvermedaljen 😀
"Värre att springa tills strängen brast och sedan halta i båge" tror jag var beskrivningen av mitt senaste försök att ta silvermedaljen 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:11Då var det avklarat och det är klart man fick mersmak. Gick väl inte riktigt som förväntat, så mkt folk ivägen, men är helt klart nöjd ändå eftersom jag orkade springa hela vägen. Ok, jag fuskade med några gångsteg då det var 2 km kvar, men tryckte i mig
Då var det avklarat och det är klart man fick mersmak. Gick väl inte riktigt som förväntat, så mkt folk ivägen, men är helt klart nöjd ändå eftersom jag orkade springa hela vägen. Ok, jag fuskade med några gångsteg då det var 2 km kvar, men tryckte i mig
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 20:09Trevligt lopp och en ok start på Klassikern.
Anna: Du var dagens hjälte! 🙂
Trevligt lopp och en ok start på Klassikern.
Anna: Du var dagens hjälte! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 00:01Är det nån som vet hur många höjdmeter LL 30 innebär? Min Polar säger "Ascent 430m" och "Descent 450m".
Det verkar även som om sträckan till första kilometermärket var nåt längre än 1 km. Polar GPS G3 säger 1254m och Polar fotsensor S3 säger 1240m.
Det bo
Är det nån som vet hur många höjdmeter LL 30 innebär? Min Polar säger "Ascent 430m" och "Descent 450m".
Det verkar även som om sträckan till första kilometermärket var nåt längre än 1 km. Polar GPS G3 säger 1254m och Polar fotsensor S3 säger 1240m.
Det bo
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 06:2130 km skylten sitter i slutet på startgärdet. Min klocka visade 285 m när man hade kommit dit. Så det ÄR lite längre än 30 km.
Vilket försvarar den längre tiden,
30 km skylten sitter i slutet på startgärdet. Min klocka visade 285 m när man hade kommit dit. Så det ÄR lite längre än 30 km.
Vilket försvarar den längre tiden,
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 06:42Med tanke att eliten startar längre fram 😉 så kan det stämma.
Med tanke att eliten startar längre fram 😉 så kan det stämma.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 08:47Sista kilometern är kortare. Så eliten springer inte riktigt 30 km om jag fattat det rätt.
Sista kilometern är kortare. Så eliten springer inte riktigt 30 km om jag fattat det rätt.
Quote from Therese Linner on 28 September 2009, 09:05Tack för den! Jag tyckte det var hur konstigt som helst att jag hade 250 meter plus på första kilomtern. (Garmin Forerunner 405).
Tack för den! Jag tyckte det var hur konstigt som helst att jag hade 250 meter plus på första kilomtern. (Garmin Forerunner 405).
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:30Jag sprang 560 meter längre än de tre milen. Och av detta var sisådär 410 redan på första kilometern.
Jag sprang 560 meter längre än de tre milen. Och av detta var sisådär 410 redan på första kilometern.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:45Samma som Johanna så visade min FR405 också 30,56 km.
Visserligen glömde jag stoppa klockan vid mållinjen så min mätning är tills där bananerna var utdelade, men det var väl 50 meter från mållinjen, typ?
Jag var inte riktigt vaken där *s*
Samma som Johanna så visade min FR405 också 30,56 km.
Visserligen glömde jag stoppa klockan vid mållinjen så min mätning är tills där bananerna var utdelade, men det var väl 50 meter från mållinjen, typ?
Jag var inte riktigt vaken där *s*