Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet för debutanter
You need to log in to create posts and topics.

Det ska bli intressant att se på lördag eftermiddag hur jag som aldrig har marscherat en meter står mig i konkurrensen.

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att övriga som skriver i tråden kommer med bättre inlägg.

Jag tänker, halta, mumla och svära mig fram längs hela vägen och kommer att njuta av blodsmaken i munnen varenda minuten den finns där.
Springer för första gången och har absolut inga ambitioner i år mer än att ta mig runt. Med tanke på att jag tog GBG-va

Inget att vara nervös över. Ett gäng terrängkilometer samt en massa folk med samma intresse för löpning, thats it.
Sedan får folk, precis som du säger, springa som de vill.

Lycka till.

Tack Mattias! Och lycka till till er andra också!

Ser fram emot lördagen med skräckblandad förtjusning...

Grym träningsvärk i benen efter träningen igår, spinning å intervaller på kvällen, släpper nog lam till lördag 🙂
Ska bli skoj iaf, hört att naturen e fin å man får försöka njuta lite å vid sidan om mumla marschsånger 🙂 haha
På fredag bär det iaf av up

de har börjat byta ut aspartamet i vitar mot sukralos, smakar bättre, men sämre för miljön. De hade tänkt göra bytet tidigare, men tydligen hade cocacola lagt beslag på i princip hela världsproduktionen. Nu kan man även köpa proffsvarianten att ha under l

Andreas: Menar du Gbg Varvet? Har de medaljtider där? Ingen aning! Jag haltade runt i år på 1:36:06 med ett skadat högerlår men får se det som mitt personbästa. Har inte sprungit på ett gäng år tidigare men kortade ändå ner tiden med 16 minuter sedan sist

Grymt bra inlägg Stefan! Bock och tack!

Lycka till på lördag!