Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 14:54Det ska bli intressant att se på lördag eftermiddag hur jag som aldrig har marscherat en meter står mig i konkurrensen.
Det ska bli intressant att se på lördag eftermiddag hur jag som aldrig har marscherat en meter står mig i konkurrensen.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:00Jag får be så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att övriga som skriver i tråden kommer med bättre inlägg.
Jag får be så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att övriga som skriver i tråden kommer med bättre inlägg.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:32Jag tänker, halta, mumla och svära mig fram längs hela vägen och kommer att njuta av blodsmaken i munnen varenda minuten den finns där.
Springer för första gången och har absolut inga ambitioner i år mer än att ta mig runt. Med tanke på att jag tog GBG-va
Jag tänker, halta, mumla och svära mig fram längs hela vägen och kommer att njuta av blodsmaken i munnen varenda minuten den finns där.
Springer för första gången och har absolut inga ambitioner i år mer än att ta mig runt. Med tanke på att jag tog GBG-va
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:35Inget att vara nervös över. Ett gäng terrängkilometer samt en massa folk med samma intresse för löpning, thats it.
Sedan får folk, precis som du säger, springa som de vill.Lycka till.
Inget att vara nervös över. Ett gäng terrängkilometer samt en massa folk med samma intresse för löpning, thats it.
Sedan får folk, precis som du säger, springa som de vill.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:44Tack Mattias! Och lycka till till er andra också!
Tack Mattias! Och lycka till till er andra också!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 21:53Ser fram emot lördagen med skräckblandad förtjusning...
Ser fram emot lördagen med skräckblandad förtjusning...
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:30Grym träningsvärk i benen efter träningen igår, spinning å intervaller på kvällen, släpper nog lam till lördag 🙂
Ska bli skoj iaf, hört att naturen e fin å man får försöka njuta lite å vid sidan om mumla marschsånger 🙂 haha
På fredag bär det iaf av up
Grym träningsvärk i benen efter träningen igår, spinning å intervaller på kvällen, släpper nog lam till lördag 🙂
Ska bli skoj iaf, hört att naturen e fin å man får försöka njuta lite å vid sidan om mumla marschsånger 🙂 haha
På fredag bär det iaf av up
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 23:48de har börjat byta ut aspartamet i vitar mot sukralos, smakar bättre, men sämre för miljön. De hade tänkt göra bytet tidigare, men tydligen hade cocacola lagt beslag på i princip hela världsproduktionen. Nu kan man även köpa proffsvarianten att ha under l
de har börjat byta ut aspartamet i vitar mot sukralos, smakar bättre, men sämre för miljön. De hade tänkt göra bytet tidigare, men tydligen hade cocacola lagt beslag på i princip hela världsproduktionen. Nu kan man även köpa proffsvarianten att ha under l
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 08:32Andreas: Menar du Gbg Varvet? Har de medaljtider där? Ingen aning! Jag haltade runt i år på 1:36:06 med ett skadat högerlår men får se det som mitt personbästa. Har inte sprungit på ett gäng år tidigare men kortade ändå ner tiden med 16 minuter sedan sist
Andreas: Menar du Gbg Varvet? Har de medaljtider där? Ingen aning! Jag haltade runt i år på 1:36:06 med ett skadat högerlår men får se det som mitt personbästa. Har inte sprungit på ett gäng år tidigare men kortade ändå ner tiden med 16 minuter sedan sist
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 08:33Grymt bra inlägg Stefan! Bock och tack!
Lycka till på lördag!
Grymt bra inlägg Stefan! Bock och tack!
Lycka till på lördag!