Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:14Jasså, en del amfibie här.. najs.
Själv låg man inne på på KA5 under -94.. var det väl.. 😉 Åren går.Lycka till! Ska försöka hålla undan från er, startar 10 min före.
Jasså, en del amfibie här.. najs.
Själv låg man inne på på KA5 under -94.. var det väl.. 😉 Åren går.
Lycka till! Ska försöka hålla undan från er, startar 10 min före.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:20Se där! Fan, snart dags för snabbmarschformering? Trevligt att höra att man är i tt sällskap.
Haha! Tack för omtanken att hålla undan lite! Lovar att försöka komma ikapp!
Kör hårt för gamle Torleif!
Se där! Fan, snart dags för snabbmarschformering? Trevligt att höra att man är i tt sällskap.
Haha! Tack för omtanken att hålla undan lite! Lovar att försöka komma ikapp!
Kör hårt för gamle Torleif!
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:35Mycket lumparsnack här, låg själv på 1:a amfbat 91-92 på gamla KA1. Då var jag vältränad.
Mycket lumparsnack här, låg själv på 1:a amfbat 91-92 på gamla KA1. Då var jag vältränad.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:40Sorry Hans! Du vet hur det blir då man träffar Bröder...
KA1 -91-91 är respekt. Du har väl inte slutat med Tarzanbanan och tappat stinget med träningen?! 😉
Skall du köra LL i år?
Sorry Hans! Du vet hur det blir då man träffar Bröder...
KA1 -91-91 är respekt. Du har väl inte slutat med Tarzanbanan och tappat stinget med träningen?! 😉
Skall du köra LL i år?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 13:17Själv låg jag på stridvagn. Hade jag fått ta med den så skulle ni fått se på forcering av backarna på Lidingö. 😀
Lycka till på lördag allihop!
Själv låg jag på stridvagn. Hade jag fått ta med den så skulle ni fått se på forcering av backarna på Lidingö. 😀
Lycka till på lördag allihop!
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 13:29Tack Richard! Hoppas vi kunde ha varit ett gäng som klarade 2:15 tillsammans med dig! Haha!
Kör hårt!
Tack Richard! Hoppas vi kunde ha varit ett gäng som klarade 2:15 tillsammans med dig! Haha!
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 22:32Snabbmarsch snabbmarsch gör mig till en man, ja vill veta vad ja vill å veta vad ja kan!! 🙂
Men du mattias... om du satsar på en tid under 2.30 så ska du juh köra stenhårt på 2.15! Tyvär e ja inte tillräckligt tränad för medaljtiden. men har du tänkt spr
Snabbmarsch snabbmarsch gör mig till en man, ja vill veta vad ja vill å veta vad ja kan!! 🙂
Men du mattias... om du satsar på en tid under 2.30 så ska du juh köra stenhårt på 2.15! Tyvär e ja inte tillräckligt tränad för medaljtiden. men har du tänkt spr
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 00:07Vad har jag gjort, vad har jag gjort?
30 km i kuperad terräng - hur tänkte jag där?
Och var det också jag som nyss skrev i en tråd här på funbeat att man måste hitta rätt förhållningssätt, att man måste "njuta" av loppet? Njuta??
Vad har jag gjort, vad har jag gjort?
30 km i kuperad terräng - hur tänkte jag där?
Och var det också jag som nyss skrev i en tråd här på funbeat att man måste hitta rätt förhållningssätt, att man måste "njuta" av loppet? Njuta??
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 08:26Andreas: tt att du stämde upp! Finns många fina sånger som man hinner dra på 2 timmar och 30 minuter. 😉
Man kan ju försöka på 2:15 men det beror helt på dagsformen. Idag känner jag mig väldigt laddad men vem vet hur läget är på lördag. Jag skulle vara h
Andreas: tt att du stämde upp! Finns många fina sånger som man hinner dra på 2 timmar och 30 minuter. 😉
Man kan ju försöka på 2:15 men det beror helt på dagsformen. Idag känner jag mig väldigt laddad men vem vet hur läget är på lördag. Jag skulle vara h
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:25Ingmari: jo det var ju du som skrev så! Hur gör jag nu då?? Jag som stöttade mig på dina ord.. 😉
Jag sa i flera veckor efter GBG "Aldrig mer! O definitivt INTE Lidingö!" Men var är det tänkt att jag ska stå på lördag tror ni?? (#) Som du säger Ingmari:
Ingmari: jo det var ju du som skrev så! Hur gör jag nu då?? Jag som stöttade mig på dina ord.. 😉
Jag sa i flera veckor efter GBG "Aldrig mer! O definitivt INTE Lidingö!" Men var är det tänkt att jag ska stå på lördag tror ni?? (#) Som du säger Ingmari: