Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 18:25Kan man säga att man sprungit LL om man går i uppförsbackarna? 😉 För min del blir det varken gång eller löpning då knäet inte verkar bli bra i tid. Därmed har jag en startplats över om nån är intresserad (startgrupp 3)?
Kan man säga att man sprungit LL om man går i uppförsbackarna? 😉 För min del blir det varken gång eller löpning då knäet inte verkar bli bra i tid. Därmed har jag en startplats över om nån är intresserad (startgrupp 3)?
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:29Nu försvinner mitt lilla hopp sa sakteliga. Bekräftad influensa. Hög feber, ont i kroppen och rejält förkyld. Trodde förkylningen skulle vända(haft ordentligt ont i halsen sedan förra tisdagen)-läkaren uteslöt ju LL redan i mandags men jag levde pa hoppet
Nu försvinner mitt lilla hopp sa sakteliga. Bekräftad influensa. Hög feber, ont i kroppen och rejält förkyld. Trodde förkylningen skulle vända(haft ordentligt ont i halsen sedan förra tisdagen)-läkaren uteslöt ju LL redan i mandags men jag levde pa hoppet
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:31Markus I- självklart kan man ga i backarna! Mîn bror sprang och gick om vartannat 2007 pga ont i knäna. Kom i mal pa 3.47(han har langa ben och tar stoooora kliv)och knäna höll hela vägen och även efter det. En och en annan kvinna grymtade at honom efters
Markus I- självklart kan man ga i backarna! Mîn bror sprang och gick om vartannat 2007 pga ont i knäna. Kom i mal pa 3.47(han har langa ben och tar stoooora kliv)och knäna höll hela vägen och även efter det. En och en annan kvinna grymtade at honom efters
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:58även riktigt duktiga går i Aborrbacken (medaljtidsfolk!), tror de ser de som en liten möjlighet till återhämtning så kan man kuta på desto snabbare sedan. själv är jag inte så duktig men jag gick ändå 🙂
även riktigt duktiga går i Aborrbacken (medaljtidsfolk!), tror de ser de som en liten möjlighet till återhämtning så kan man kuta på desto snabbare sedan. själv är jag inte så duktig men jag gick ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:07Jag gick också ett tag i Abborrbacken i fjol och jag sprang på 2.27. Gick faktiskt förbi folk som "sprang".
Jag gick också ett tag i Abborrbacken i fjol och jag sprang på 2.27. Gick faktiskt förbi folk som "sprang".
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:18Jag går alltid första delen av Abborbacken (40-50 m?) då jag alltid tappar tempot i lösgruset i början och sedan kör långa kliv ute till höger (brukar räcka till att passera mycket folk genom att sedan kunna springa om folk på den lilla biten upp till spe
Jag går alltid första delen av Abborbacken (40-50 m?) då jag alltid tappar tempot i lösgruset i början och sedan kör långa kliv ute till höger (brukar räcka till att passera mycket folk genom att sedan kunna springa om folk på den lilla biten upp till spe
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 12:34Tack för kommentarerna! Vilken respons!
Ser med spänning och stor "förtjusning" fram emot att köra LL för första gången. Dum novis? Ja, kanske.. men har ändå kört en del terränglöpning genom åren.
Så 2:15 för grundar sig på tradition... Här skulle man k
Tack för kommentarerna! Vilken respons!
Ser med spänning och stor "förtjusning" fram emot att köra LL för första gången. Dum novis? Ja, kanske.. men har ändå kört en del terränglöpning genom åren.
Så 2:15 för grundar sig på tradition... Här skulle man k
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 22:21Då va de knappt en vecka kvar till mitt första LL, förberedelserna såg bra ut i början av aug men sen kom förskylningen å stukad fot å tendens till slatterknä. Missat en del långpass sista 6v men känner nu att mitt knä värker mindre, foten känns ganska st
Då va de knappt en vecka kvar till mitt första LL, förberedelserna såg bra ut i början av aug men sen kom förskylningen å stukad fot å tendens till slatterknä. Missat en del långpass sista 6v men känner nu att mitt knä värker mindre, foten känns ganska st
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:24Andreas: Amfibiehjärnan? Då jag skall köra mitt första LL och har hört diverse historier om en djävulsk kupperad terräng så förlitar jag mig också på ambibiehjärnan.. iallafall i delar av loppet.
Vart låg du? Här var det Basse,KA4, -95-96, Serg., KA4, -
Andreas: Amfibiehjärnan? Då jag skall köra mitt första LL och har hört diverse historier om en djävulsk kupperad terräng så förlitar jag mig också på ambibiehjärnan.. iallafall i delar av loppet.
Vart låg du? Här var det Basse,KA4, -95-96, Serg., KA4, -
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2009, 21:27Om ni ska ta rygg på varandra får ni springa i en liten cirkel!
Om ni ska ta rygg på varandra får ni springa i en liten cirkel!