Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 09:06Jag e inte Bittttter,
så blev det då klart ingen debut för mig i Lidingöloppet i år, känns lite avslaget måste jag medge, hade ju tränat ganska länge för det här, hade dock lite känningar om att det kunde bli så här, nu höjer jag blicken och tränar vidare
Jag e inte Bittttter,
så blev det då klart ingen debut för mig i Lidingöloppet i år, känns lite avslaget måste jag medge, hade ju tränat ganska länge för det här, hade dock lite känningar om att det kunde bli så här, nu höjer jag blicken och tränar vidare
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 09:24Tack, Mats! Jättetrist att behöva ställa in, men det kommer ju fler tillfällen. Lycka till inför nästa år.
Tack, Mats! Jättetrist att behöva ställa in, men det kommer ju fler tillfällen. Lycka till inför nästa år.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 13:17Grymt med uppdateringen av vätskekontrollerna och Mats kämpa på inför 2010. Bättre ställa in än bli mera skadad. Håll ut.
Nån som testat att käka saltgurka och banan underloppet från tidigare år?
mvh d
Grymt med uppdateringen av vätskekontrollerna och Mats kämpa på inför 2010. Bättre ställa in än bli mera skadad. Håll ut.
Nån som testat att käka saltgurka och banan underloppet från tidigare år?
mvh d
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 22:28Mitt första LL å ser fram emot de som fan. Stor utmaning. Dock inte så skoj nu när halsen är rostigare än mormors skorsten. Får hoppas de släpper efter helgen så man får några kvalitetspass till.
Ses i spåret.
Mitt första LL å ser fram emot de som fan. Stor utmaning. Dock inte så skoj nu när halsen är rostigare än mormors skorsten. Får hoppas de släpper efter helgen så man får några kvalitetspass till.
Ses i spåret.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 22:43Blev ett DNS för mig också.
Orsak: överansträngd fot efter Blodomloppet. Tar inte risken att skada mig allvarligt när jag inte kan springa ens 10 km utan att få ont dagen efter.
Blev ett DNS för mig också.
Orsak: överansträngd fot efter Blodomloppet. Tar inte risken att skada mig allvarligt när jag inte kan springa ens 10 km utan att få ont dagen efter.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 01:44Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om min fot... Konditionen är verkligen inte på topp men jag hoppas att kunna ta mig i mål utan att förvärra nåt... Vi får se, skall springa 20km superlugnt nästa helg, går det utan att jag får ont under eller efter
Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om min fot... Konditionen är verkligen inte på topp men jag hoppas att kunna ta mig i mål utan att förvärra nåt... Vi får se, skall springa 20km superlugnt nästa helg, går det utan att jag får ont under eller efter
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 15:10Har en fundering....
Har aldrig sprungit Lidingö tidigare och är lite nyfiken på terrängen. Alla tycks prata om riktigt jobbiga sista 10 km där "alla" går i uppförsbackarna. Stämmer detta eller har jag bara pratat med fel personer?
Har också fattat att d
Har en fundering....
Har aldrig sprungit Lidingö tidigare och är lite nyfiken på terrängen. Alla tycks prata om riktigt jobbiga sista 10 km där "alla" går i uppförsbackarna. Stämmer detta eller har jag bara pratat med fel personer?
Har också fattat att d
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 15:26Sista milen har tre jobbiga uppförsbackar (efter 0, 5 och 8 km), men också en riktigt snabb och nåt för kort sista kilometer. Efter varje uppför kommer lika mycket nerför eftersom sista milen startar och slutar på Grönsta Gärde. Det jobbiga med sista mile
Sista milen har tre jobbiga uppförsbackar (efter 0, 5 och 8 km), men också en riktigt snabb och nåt för kort sista kilometer. Efter varje uppför kommer lika mycket nerför eftersom sista milen startar och slutar på Grönsta Gärde. Det jobbiga med sista mile
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 15:28Japp, sista milen är rejält jobbig med tre hemska backar.
Silvermedalj för herrar kräver 2:15.Mycket mer info finns på Info Center, Lidingöloppets hemsida. Där finns också en bra film från Adidas med hela banan filmad och kommenterad. Speciellt gillar
Japp, sista milen är rejält jobbig med tre hemska backar.
Silvermedalj för herrar kräver 2:15.
Mycket mer info finns på Info Center, Lidingöloppets hemsida. Där finns också en bra film från Adidas med hela banan filmad och kommenterad. Speciellt gillar
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 17:13I den andra Lidingöloppstråden postade nån nyligen en länk till en bra artikel på marathon.se om just detta, kolla upp den.
Naturligtvis går inte alla i uppförsbackarna, men håller man lite lägre tempo kan man nog tjäna på att göra det.
I den andra Lidingöloppstråden postade nån nyligen en länk till en bra artikel på marathon.se om just detta, kolla upp den.
Naturligtvis går inte alla i uppförsbackarna, men håller man lite lägre tempo kan man nog tjäna på att göra det.