Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet för debutanter
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det gick bra, den var ju även markerad med pilar på asfalten ibland. Fast det var på nåt ställe som jag var glad att jag hade sprungit 15 och 10 km banan och kände igen mig.

Förutom att hitta så lärde jag mig att det framför allt är nerförsbackarna s

BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/Lidin_loppet_2008.jpg/120px-Lidin_loppet_2008.jpg

Tunt skyltat efter abboren upp till lfbanan, men lyssna efter bilarna och stå på rakt fram.

Hur gick det för er som testade 22 km idag?

Daniel!

Som svar på din fråga hur det gick för oss som testade banan idag; För mig gick det alldeles utmärkt. Jag sprang med 5.30-farthållaren (himla trevlig kille förresten) och vi hade en fin resa tillsammans. För ovanlighetens skull hade jag lite krä

Efter att ha skadat foten i veckan så ser det hela mörkt ut. Tror jag kan springa ändå men träningen ligger på is just nu... 🙁

Jag ska erkänna att jag bara snabbt ögnat igenom tråden, så ni kanske har fått frågan tidigare..

Men jag chansar; Jag ska springa Sthlm halvmara nästa helg och så är jag anmäld till tjej lidingöloppet (som ju är en mil) och som går 14 dgr senare... Men

Såg nu att det vissa fanns en hel tråd runt denna fråga, så det ska väl räcka för mig 🙂 Men så fattar jag inte hur jag ska göra för att radera mitt inlägg, så då blev det så här...! Ja ja, lycka till alla som ska springa Lidlingöloppet!!

Du kan ej radera en post, bara radera texten.

@anna. Klart du skall gå för 30 km. Ta halvmaran som ett tränings/långpass och ladda sedan om för en kraftmätning på 3 milen. Då är du laddad för nästa års tävling.

Lycka till mvh d;)

Tycker inte att man behöver springa hela sträckan innan, har man nåt pass runt 2mil och några på 1,5mil funkar det bra. Som jämförelse kan man fundera på hur många det är som kör ett 30mils pass innan vättern eller ett 9mils pass innan Vasaloppet.

Se til