Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 16:4919 km småmodulerat i regn, vind och kyla.
19 km småmodulerat i regn, vind och kyla.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 18:14Börjar se bra ut, har bara kört ett långpass men det kändes bra så nu vågar jag hoppas att gå imål under 3 timmar!
Börjar se bra ut, har bara kört ett långpass men det kändes bra så nu vågar jag hoppas att gå imål under 3 timmar!
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 23:11Idag ersatte jag mitt långpass med Åhus Triathlon istället.
Kilometertiderna på löpningen lovade gott även om man bara varit ute knappa timmen innan löpningen... inte LL-distans alltså men roligt med omväxling.
Nästa helg blir det dock 25+ om planerna hål
Idag ersatte jag mitt långpass med Åhus Triathlon istället.
Kilometertiderna på löpningen lovade gott även om man bara varit ute knappa timmen innan löpningen... inte LL-distans alltså men roligt med omväxling.
Nästa helg blir det dock 25+ om planerna hål
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 10:18Gått lite trögt med de riktiga långpassen.
Har dock totalt sprungit 85,7 km i juli och hittills 75,4 km i augusti. Hoppas få till test av tävlingsbanan fullt ut nästa vecka. Har enbart testa 23 km av banan i juni och det var givande.
Någon annan som är
Gått lite trögt med de riktiga långpassen.
Har dock totalt sprungit 85,7 km i juli och hittills 75,4 km i augusti. Hoppas få till test av tävlingsbanan fullt ut nästa vecka. Har enbart testa 23 km av banan i juni och det var givande.
Någon annan som är
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 21:25Hej!
Är nygammal här pa Funbeat och har hittat tillbaka hit igen.
Tränar för mitt första LL och...ja, hoppas att det ska ga vägen.. Har gjort nagra langpass(upp till 26km) men inte tangerat 30 ännu och vet faktiskt inte om jag ska göra det sahär fem vec
Hej!
Är nygammal här pa Funbeat och har hittat tillbaka hit igen.
Tränar för mitt första LL och...ja, hoppas att det ska ga vägen.. Har gjort nagra langpass(upp till 26km) men inte tangerat 30 ännu och vet faktiskt inte om jag ska göra det sahär fem vec
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:04Har haft små känningar i höger knä mer eller mindre hela sommaren, men aldrig så att det påverkat löpningen. Har utan problem kunnat springa långpass på över 2mil utan att störas av det, men har dock ofta känt av knät rätt mkt när jag stannat av. I Lördag
Har haft små känningar i höger knä mer eller mindre hela sommaren, men aldrig så att det påverkat löpningen. Har utan problem kunnat springa långpass på över 2mil utan att störas av det, men har dock ofta känt av knät rätt mkt när jag stannat av. I Lördag
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:12Det behöver inte vara en så långdragen process att bli av med. Gå till naprapat direkt och börja rehaba, så har du da chanser att bli bättre snabbt.
Det behöver inte vara en så långdragen process att bli av med. Gå till naprapat direkt och börja rehaba, så har du da chanser att bli bättre snabbt.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 12:53Hoppas verkligen att det orndar sig, Johannes. Kan inte vara kul att ställa in.
Hoppas verkligen att det orndar sig, Johannes. Kan inte vara kul att ställa in.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 13:12Kändes ju bra att höra 🙂 , Jag tycker att de flesta ställen man hittar på nätet där löparknät diskuteras snackas det om allt från en månad till ett halvår!
Jag känner att så länge jag bara kommer tillbaka till där jag var för två veckor sen så kan jag i
Kändes ju bra att höra 🙂 , Jag tycker att de flesta ställen man hittar på nätet där löparknät diskuteras snackas det om allt från en månad till ett halvår!
Jag känner att så länge jag bara kommer tillbaka till där jag var för två veckor sen så kan jag i
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 16:41Knepigt Johannes. Ta extra vila och gör övningar som ex på:
www.hemovningar.se
Tror att du kan genomföra loppet ifall det inte blir värre. Testa alternativ träning för att underhålla kondtionen, typ cykel och simning. Kan hjälpa och styrka så klart.
At
Knepigt Johannes. Ta extra vila och gör övningar som ex på:
Tror att du kan genomföra loppet ifall det inte blir värre. Testa alternativ träning för att underhålla kondtionen, typ cykel och simning. Kan hjälpa och styrka så klart.
At