Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 15:50Jo, det kändes bra sist du ropade, LM. Jag tar tacksamt emot allt som får mig att öka farten. Har jag sämre passertid än i fjol är det helt OK med okvädningsord också. (t+)
Jo, det kändes bra sist du ropade, LM. Jag tar tacksamt emot allt som får mig att öka farten. Har jag sämre passertid än i fjol är det helt OK med okvädningsord också. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 09:14AT: Jag kan rekommendera dessa,flytande kollisar som knappt behöver vätska för att sköljas ner.
Ev 1dl vatten efteråt..
Jag körde med dessa på Vasan samt under Långpassen inför detta..
Dem är kals bra tycker jag..:D
http://mmsports.se/product.php?producti
AT: Jag kan rekommendera dessa,flytande kollisar som knappt behöver vätska för att sköljas ner.
Ev 1dl vatten efteråt..
Jag körde med dessa på Vasan samt under Långpassen inför detta..
Dem är kals bra tycker jag..:D
http://mmsports.se/product.php?producti
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 17:23"Heja Erik, ser bra ut" tycker jag är en bra hejaramsa;)
"Heja Erik, ser bra ut" tycker jag är en bra hejaramsa;)
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 20:45Efter att ha läst flera av inläggen blev jag nyfiken, kan det funka att springa med en 0,5l petflaska i handen under min långrunda 22 km.
Gick över all förväntan, det var riktigt varmt idag, fick i mig hela 1 l, vatten under resan (fyllde på en ggr. i en
Efter att ha läst flera av inläggen blev jag nyfiken, kan det funka att springa med en 0,5l petflaska i handen under min långrunda 22 km.
Gick över all förväntan, det var riktigt varmt idag, fick i mig hela 1 l, vatten under resan (fyllde på en ggr. i en
Quote from Fredrik Närenfors on 9 August 2009, 20:49Hanna.
Squeesy är förvisso helt OK och fungerar. Glöm dock inte att varje gram ren kolhydrat - vilket gel är - behöver 2-3 gram vatten. Om man alltså inte dricker några klunkar direkt efter intag så kommer kroppen att få ställa upp med vatten om det finns
Hanna.
Squeesy är förvisso helt OK och fungerar. Glöm dock inte att varje gram ren kolhydrat - vilket gel är - behöver 2-3 gram vatten. Om man alltså inte dricker några klunkar direkt efter intag så kommer kroppen att få ställa upp med vatten om det finns
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:52Erik - det var en fin ramsa.
Min egen favorit är:
"Det finns INGA BACKAR på Liiidingööö!"
Erik - det var en fin ramsa.
Min egen favorit är:
"Det finns INGA BACKAR på Liiidingööö!"
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:59Åh, kommer du att kunna heja Lena? Jag är lätt att känna igen (rosa funbeattröja) och Ingmari är oerhört kul att ropa. 🙂 Jag känns även igen på min spänstiga löpstil. Särskilt i uppförsbackar. Haha.
Åh, kommer du att kunna heja Lena? Jag är lätt att känna igen (rosa funbeattröja) och Ingmari är oerhört kul att ropa. 🙂 Jag känns även igen på min spänstiga löpstil. Särskilt i uppförsbackar. Haha.
Quote from Urban Nilsson on 11 August 2009, 11:08Lena: Det lär finnas en del irriterade hockeyspelare i Lidingö hockey om du skrålar den! 😉
Lena: Det lär finnas en del irriterade hockeyspelare i Lidingö hockey om du skrålar den! 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 18:49Tänk vad deras A-lag tänker 😉
Tänk vad deras A-lag tänker 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 14:45Första passet på hela LL distansen idag, ligger fortfarande bra i linje med min planering, hur ser det ut för er andra ?
/Mats
Första passet på hela LL distansen idag, ligger fortfarande bra i linje med min planering, hur ser det ut för er andra ?
/Mats