Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet för debutanter
You need to log in to create posts and topics.

Jo, det kändes bra sist du ropade, LM. Jag tar tacksamt emot allt som får mig att öka farten. Har jag sämre passertid än i fjol är det helt OK med okvädningsord också. (t+)

AT: Jag kan rekommendera dessa,flytande kollisar som knappt behöver vätska för att sköljas ner.
Ev 1dl vatten efteråt..
Jag körde med dessa på Vasan samt under Långpassen inför detta..
Dem är kals bra tycker jag..:D
http://mmsports.se/product.php?producti

"Heja Erik, ser bra ut" tycker jag är en bra hejaramsa;)

Efter att ha läst flera av inläggen blev jag nyfiken, kan det funka att springa med en 0,5l petflaska i handen under min långrunda 22 km.
Gick över all förväntan, det var riktigt varmt idag, fick i mig hela 1 l, vatten under resan (fyllde på en ggr. i en

Hanna.
Squeesy är förvisso helt OK och fungerar. Glöm dock inte att varje gram ren kolhydrat - vilket gel är - behöver 2-3 gram vatten. Om man alltså inte dricker några klunkar direkt efter intag så kommer kroppen att få ställa upp med vatten om det finns

Erik - det var en fin ramsa.
Min egen favorit är:
"Det finns INGA BACKAR på Liiidingööö!"

Åh, kommer du att kunna heja Lena? Jag är lätt att känna igen (rosa funbeattröja) och Ingmari är oerhört kul att ropa. 🙂 Jag känns även igen på min spänstiga löpstil. Särskilt i uppförsbackar. Haha.

Lena: Det lär finnas en del irriterade hockeyspelare i Lidingö hockey om du skrålar den! 😉

Tänk vad deras A-lag tänker 😉

Första passet på hela LL distansen idag, ligger fortfarande bra i linje med min planering, hur ser det ut för er andra ?

/Mats