Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet för debutanter
You need to log in to create posts and topics.

Japp! Hänger du också med?? 😉

Sorry är lite förkyld så det blir halv-LL med frugan 🙂

Aj då! Jaja.. ni får väl ta köra en egen cirkel. 😉 Löpfest blir det iallafall!

Ses på lördag!

Lycka till!

Mattias. Låter som en bra plan, drar du första 27km så kan ja dra sista:) hehe
Låg inne sista året på Amf4 i gbg 04/05. Även en beredskapsstyrka inom Amfibie under 07.
Vad är ditt mål då Mattias, tidsmässigt?

Jag tänkte mig en tid på 2:15 - 2:30 nånstans. Det hade varit tt att ta med sig en silvermedalj hem till Götet men vi får se vad dagsformen har att bjuda på.

Taget! Jag tar första 27 så tar du resten. Folk snackar om Abborrbacken... både du och jag vet j

Jo hade hade tänkt 2.30 som första tid.

Fortbacken asså...shit, uppe på toppen, där e de många som har stupat. Men ja får va nöjd för ja var mer den som fick hjälpa till å dra:)

Bad ass (H)

Det låter som om att du och jag kanske skulle söka samband på Lidingö inför starten? Kan ju alltid dra ett par skämt och sjunga marschsånger ett par timmar medans vi springer? 😉

Kör hårt med uppladdningen nu!

Ni verkar ha koll på kolhydratladdning. Vitar-laddning har fungerat bra för mig inför Vasaloppet. Det jag funderar på är om man kan ladda för mycket när det är löpning. Jag menar när det är skidåkning så skuttar magen inte upp och ner, men vid löpning vil

Jag brukar börja en vecka innan loppet med att tömma mig på kolhydrater genom att dra ner på intaget av kolhydrater och istället gå hårt på proteiner ett 2-3 dagar. Därefter växlar jag och klämmer i mig så mycket kolhydrater jag kommer åt.
Det är första