Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:17Ingen som har koll på hur man blir seedad baserad på ett 10k resultat?
Vilken startgrupp för tex 50 minuter på 10k? Hur seedades ni?
Ingen som har koll på hur man blir seedad baserad på ett 10k resultat?
Vilken startgrupp för tex 50 minuter på 10k? Hur seedades ni?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:34Man kan ställa frågor direkt på Lidingöloppets hemsida. Den senast ställda frågan handlar om vilken seedning man får av 45 minuter på Midnattsloppets 10 km. Det ger startgrupp 4. http://www.lidingoloppet.se/helpdesk/thread.cfm?threadid=4605&SupSec_ID=2
Man kan ställa frågor direkt på Lidingöloppets hemsida. Den senast ställda frågan handlar om vilken seedning man får av 45 minuter på Midnattsloppets 10 km. Det ger startgrupp 4. http://www.lidingoloppet.se/helpdesk/thread.cfm?threadid=4605&SupSec_ID=2
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:49Ok, tack.
Såg precis att iform-loppet bara är för kvinnor och midnattsloppet är fulltecknat så det blir nog svårt att hitta ett lopp i närheten innan 20/8? Katrineholm verkar närmast! Jag får nog trängas i startgrupp9.
Ok, tack.
Såg precis att iform-loppet bara är för kvinnor och midnattsloppet är fulltecknat så det blir nog svårt att hitta ett lopp i närheten innan 20/8? Katrineholm verkar närmast! Jag får nog trängas i startgrupp9.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:52Det finns en särskilt startgrupp för de som ska genomföra Klassikern, har för mig att det är startgrupp 7, så beroende på hur sugen du är på att göra en Klassiker eller att ljuga om att du ska göra det så kan ju det vara ett alternativ. 😉
Det finns en särskilt startgrupp för de som ska genomföra Klassikern, har för mig att det är startgrupp 7, så beroende på hur sugen du är på att göra en Klassiker eller att ljuga om att du ska göra det så kan ju det vara ett alternativ. 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 10:47Peter,
För att hamna i startgrupp 1c så behövs ung 39 min eller snabbare på 10 k eller under 1:29 på halvmaran
Grupp 2: 41 min
Grupp 3 vet jag inteHar frågar LL om seedningstiderna men de svarar bara på en specifik fråga verkar det som. Inte vilka spann
Peter,
För att hamna i startgrupp 1c så behövs ung 39 min eller snabbare på 10 k eller under 1:29 på halvmaran
Grupp 2: 41 min
Grupp 3 vet jag inte
Har frågar LL om seedningstiderna men de svarar bara på en specifik fråga verkar det som. Inte vilka spann
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:18Ungefär hur lång tid innan start behöver man komma till Ropsten? Förstår att det är olika och individuellt men hur lång tid har ni kommit tidigare år och har ni varit i god tid då?
Ungefär hur lång tid innan start behöver man komma till Ropsten? Förstår att det är olika och individuellt men hur lång tid har ni kommit tidigare år och har ni varit i god tid då?
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:24Förra året tyckte jag att jag hade gott om tid på mig när jag var i Ropsten 90 minuter före start. Men det blev nästan lite stressigt ändå innan jag kom till startfållan.
Förra året tyckte jag att jag hade gott om tid på mig när jag var i Ropsten 90 minuter före start. Men det blev nästan lite stressigt ändå innan jag kom till startfållan.