Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 16:03Men MK15 har ingen seedning (och det har alltid stått tydligt vid anmälan, så ock i år). Har aldrig haft. Dom fyller bara på grupperna eftersom. Möjligen kan man önska viss startgrupp om det finns platser kvar i den.
Men MK15 har ingen seedning (och det har alltid stått tydligt vid anmälan, så ock i år). Har aldrig haft. Dom fyller bara på grupperna eftersom. Möjligen kan man önska viss startgrupp om det finns platser kvar i den.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 16:08Det var mer än jag visste angående MK15 faktiskt. Lite trist, eftersom halva distansen blir än svårare att göra bra resultat på med blåbär i led 1...
Det var mer än jag visste angående MK15 faktiskt. Lite trist, eftersom halva distansen blir än svårare att göra bra resultat på med blåbär i led 1...
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 17:26Erik, det står och har alltid stått på deras hemsida att ingen seedning är möjlig tävlingsdagen. Så att kalla det rykte känns lite konstigt?
Erik, det står och har alltid stått på deras hemsida att ingen seedning är möjlig tävlingsdagen. Så att kalla det rykte känns lite konstigt?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 17:39"Erik, det står och har alltid stått på deras hemsida att ingen seedning är möjlig tävlingsdagen."
Alltid?
Nu pratar du allt mot bättre vetande, Magnus. Vi har alltid tidigare kunnat seeda om i LL, förut på min tid i stora plåtskjulet vid Koltorp där ma
"Erik, det står och har alltid stått på deras hemsida att ingen seedning är möjlig tävlingsdagen."
Alltid?
Nu pratar du allt mot bättre vetande, Magnus. Vi har alltid tidigare kunnat seeda om i LL, förut på min tid i stora plåtskjulet vid Koltorp där ma
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:00Underförstått, inför årets lopp. Det stod i alla fall i juni.
Om det står klar och tydligt på hemsidan är det inte ett rykte, det är ett faktum. Bara att slå upp.
Underförstått, inför årets lopp. Det stod i alla fall i juni.
Om det står klar och tydligt på hemsidan är det inte ett rykte, det är ett faktum. Bara att slå upp.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:17En förändring till det sämre i år, alltså.
Som sagt, när lopp börja maxa deltagarantalet för vad banorna kan svälja, då blir oftast de sportsliga förutsättningarna försämrade. Och ingen blir ju glad över felseedade löpare, det är bara störande för alla,
En förändring till det sämre i år, alltså.
Som sagt, när lopp börja maxa deltagarantalet för vad banorna kan svälja, då blir oftast de sportsliga förutsättningarna försämrade. Och ingen blir ju glad över felseedade löpare, det är bara störande för alla,
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 18:18Frågan är väl om det stått så i flera år. Isåfall förstår jag om folk tar lätt på det för det har gått fint att seeda om sig på plats tidigare.
Frågan är väl om det stått så i flera år. Isåfall förstår jag om folk tar lätt på det för det har gått fint att seeda om sig på plats tidigare.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:19Hur funkade det förr, hur/vem seedade om sig på tävlingsdagen? De som hade bytt nummer, eller de som hade sprungit bra veckan innan? Eller de som kände sig sämre än tidigare?
Måste varit en stor organisation.
Hur funkade det förr, hur/vem seedade om sig på tävlingsdagen? De som hade bytt nummer, eller de som hade sprungit bra veckan innan? Eller de som kände sig sämre än tidigare?
Måste varit en stor organisation.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:19Fredrik, inför årets lopp. Nytt år, ny tävling.
Fredrik, inför årets lopp. Nytt år, ny tävling.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:20Just Lidingö skulle säkert tjäna mycket på att göra fler och mindre startgrupper. Det behövs ju ingen större yta, utan bara mindre fållor.
Just Lidingö skulle säkert tjäna mycket på att göra fler och mindre startgrupper. Det behövs ju ingen större yta, utan bara mindre fållor.