Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:32Här är Wayback Machines sidor för Lidingöloppet.
Från 13 juni 2008, den senaste jag hittade (fanns inga sidor från 2009), står detta om "sen omseedning", längst ned:
http://web.archive.org/web/20080612120932/www.lidingoloppet.se/start/loppinfo.cfm?Rac_I
Här är Wayback Machines sidor för Lidingöloppet.
Från 13 juni 2008, den senaste jag hittade (fanns inga sidor från 2009), står detta om "sen omseedning", längst ned:
http://web.archive.org/web/20080612120932/www.lidingoloppet.se/start/loppinfo.cfm?Rac_I
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:33Ursäkta, glömde huvudsidan!
http://web.archive.org/web/*/http://www.lidingoloppet.se
Ursäkta, glömde huvudsidan!
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:36Kan säga om formuleringen
"Obs! Vid sen omseedning eller anmälan kan en startgrupp vara full. Du placeras då i närmast bakomliggande grupp."
att det aldrig var några problem att hamna i rätt led, ett år innehöll 1c åtskilligt många fler löpare än vad so
Kan säga om formuleringen
"Obs! Vid sen omseedning eller anmälan kan en startgrupp vara full. Du placeras då i närmast bakomliggande grupp."
att det aldrig var några problem att hamna i rätt led, ett år innehöll 1c åtskilligt många fler löpare än vad so
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:38Jag gissar att man helt enkelt vet med sig om att man inte kommer att kunna hantera anstormningen. Det finns väl en stor risk (EDIT: ur omseedningshanteringsomfattningssynvinkel) att många löpare, speciellt nykläckta löpare, har förbättrat sig i sommar un
Jag gissar att man helt enkelt vet med sig om att man inte kommer att kunna hantera anstormningen. Det finns väl en stor risk (EDIT: ur omseedningshanteringsomfattningssynvinkel) att många löpare, speciellt nykläckta löpare, har förbättrat sig i sommar un
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:51Mycket troligt, i alla fall det första antagandet. Det andra kanske sommarvärmen satte p för... 🙂
Mycket troligt, i alla fall det första antagandet. Det andra kanske sommarvärmen satte p för... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:56Men det har ju påbörjats en höst också! Många millopp och någon halvstor halvmara i huvudstaden... Och det är väl just dessa då som inte hunnit seeda om sig innan deadline, kanske?
Men det har ju påbörjats en höst också! Många millopp och någon halvstor halvmara i huvudstaden... Och det är väl just dessa då som inte hunnit seeda om sig innan deadline, kanske?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 18:59Yrvakna löpare från beach 2010? Ja, kanske det... 🙂
Yrvakna löpare från beach 2010? Ja, kanske det... 🙂
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 19:03Vi är nog rätt många som inte fått seeda om oss med motiveringen att det är fullt i alla startled. Sedan råkar jag känna till minst tre fall där ansökan skickats in senare än min men där personerna seedats fram ett eller flera startled. Jag kallar det för
Vi är nog rätt många som inte fått seeda om oss med motiveringen att det är fullt i alla startled. Sedan råkar jag känna till minst tre fall där ansökan skickats in senare än min men där personerna seedats fram ett eller flera startled. Jag kallar det för
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:21Har inte läst alla länkar som postats men i år stod det faktiskt i förhand att möjligheten att seeda om sig bara gällde fram till ett visst datum i augusti. Alltså ingen omseedning på plats ens i mån av plats i startgrupperna. Och detta skulle alltså vara
Har inte läst alla länkar som postats men i år stod det faktiskt i förhand att möjligheten att seeda om sig bara gällde fram till ett visst datum i augusti. Alltså ingen omseedning på plats ens i mån av plats i startgrupperna. Och detta skulle alltså vara
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:28Mitt recept från i fjol (2.14.03):
Första milen på 43, andra på 45, tredje på 46.
Lycka till!
(t+)
Mitt recept från i fjol (2.14.03):
Första milen på 43, andra på 45, tredje på 46.
Lycka till!
(t+)