Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då var det dags igen, för åttonde året i rad, maratonlistan för de svenska herrar som har den goda smaken att springa under 2:50. Jag började uppdatera för någon månad sen men det är först nu efter helgen som den har blivit lite mer levande. Som vanligt u

Jag platsar ej och hade ej platsat när jag var som bäst.
Likafullt tycker jag att denna typ av listor borde vara en positiv spark i ändan.
(t+) (t+) (t+)

Någon annan skulle ju eventuellt kunna tänka sig att göra en för
½-marathon,
10K,
5K,

Om någon s

Jag kan nog också klara 2:50 på 400 meter.

Kämpa David, kämpa.

När det gäller listor på andra distanser överlåter jag med varm hand någon annan att ta hand om det.

Det finns garanterat löpare som tänkt till.
400 meter - Lars Brinkhoff kanske.
Nu stavade jag nog fel, men fel måste accepteras.
Ingen är perfekt, men varje försök att entusiasmera att göra bättre är positivt.
Mackans marathonlista är garanterat en br

Tråkigt att inte listan gick till 2:55 då skulle Henrik Rüffel kommit med på 2:54:10 (Han sprang dessutom båda halvorna på 1:27:05 !)
Grejen med Henrik är att han är helt blind!

Edit: (Det var Rotterdam Marathon f.ö.)

Det var ett digert jobb men nu har jag lagt in alla resultat jag hittat fram till och med Stockholm Marathon och 88 personer är det för närvarande som kvalat in. Grattis till er som fixat det redan nu. Vi andra har knappt sju månader på oss!

jan ottosson Åsarna 2:48 det måste vara den gamle skidåkaren? jag är mycket imponerad (H)

Det är skidåkaren och fd vasaloppskungen.

Hey Mackan,

bra lista och jag ser att min gamle skolkamrat är med.
😀

Han slog mig på alla distanser ,mest för att jag var lat,utom 100m !
(H)

Förresten vilket program från din superbok ska jag köra om jag vill klara sub2:50 om något år?

Jag menar kan