Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 23:30Hur är det med Paul Krochak (FK Studenterna) som sprang in på 2.41.04 i Stockholm 2 juni? Han är visserligen ursprungligen från Kanada, men tävlade i SM, så hans tid borde väl också finnas på listan?
Hur är det med Paul Krochak (FK Studenterna) som sprang in på 2.41.04 i Stockholm 2 juni? Han är visserligen ursprungligen från Kanada, men tävlade i SM, så hans tid borde väl också finnas på listan?
Quote from Jonny Persson on 10 June 2012, 09:07Tomas: Det är nog något av de programmen som innehåller lite fler pass i veckan som gäller när du ska ner under 2:50. Kör hårt!
Henrik: Paul är med nu. Tack!
Tomas: Det är nog något av de programmen som innehåller lite fler pass i veckan som gäller när du ska ner under 2:50. Kör hårt!
Henrik: Paul är med nu. Tack!
Quote from Jonny Persson on 1 October 2012, 12:45Nu efter Berlin Marathon är det äntligen fler än 100 svenska män som tagit sig in under 2:50. Som vanligt blir jag glad när ni hittar och påpekar felaktigheter.
http://www.sapiens.se
Nu efter Berlin Marathon är det äntligen fler än 100 svenska män som tagit sig in under 2:50. Som vanligt blir jag glad när ni hittar och påpekar felaktigheter.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 12:55Äsch vilket piss att jag uppenbarligen "har den dåliga smaken" att aldrig riktigt komma i närheten av den där åtråvärda listan, trots att jag vid flera tillfällen inbillat mig att den är inom några månaders räckhåll... (#)
Äsch vilket piss att jag uppenbarligen "har den dåliga smaken" att aldrig riktigt komma i närheten av den där åtråvärda listan, trots att jag vid flera tillfällen inbillat mig att den är inom några månaders räckhåll... (#)
Quote from Jonny Persson on 1 October 2012, 13:00Ja du är en av dom jag alltid saknat där Markus!
Ja du är en av dom jag alltid saknat där Markus!
Quote from Jonny Persson on 2 January 2013, 13:01Och nu är den förhoppningsvis färdig för 2012.
142 stycken blev det som masade sig in under 2:50. Jag gissar på att det blir över 150 stycken under 2013.
Bästa breddklubbar är:
FK Studenterna 10 löpare
Enhörna IF 9 löpare
Solvikingarna 7 löpare
Hässelby
Och nu är den förhoppningsvis färdig för 2012.
142 stycken blev det som masade sig in under 2:50. Jag gissar på att det blir över 150 stycken under 2013.
Bästa breddklubbar är:
FK Studenterna 10 löpare
Enhörna IF 9 löpare
Solvikingarna 7 löpare
Hässelby
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 13:20Intressant, Mackan.
1986 var det 419 svenska löpare under 2:50 bara på Stockholm marathon - varav 6 damer.
Vad är det som görs så fel i Sverige med elitlöpningen nuförtiden egentligen?
Intressant, Mackan.
1986 var det 419 svenska löpare under 2:50 bara på Stockholm marathon - varav 6 damer.
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 14:03K.G Nyström. Jag skulle vara också glad om 400 meters statististiken.!! 🙂
K.G Nyström. Jag skulle vara också glad om 400 meters statististiken.!! 🙂
Quote from Jonny Persson on 2 January 2013, 14:29Vad är det som görs så fel i Sverige med elitlöpningen nuförtiden egentligen?
Folk tränar smart i stället för mycket.
Folk tränar smart i stället för mycket.
Quote from Elias Engqvist on 2 January 2013, 19:05Jag vet vad som är fel! Folk stretchar så jäkla mycket att dom inte har nån spänst längre!
Jag vet vad som är fel! Folk stretchar så jäkla mycket att dom inte har nån spänst längre!