Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:44Om man man väljer att vara klubblös så måste man väl nästan ha motionärens perspektiv, dvs man tävlar i första hand mot sig själv och inte mot andra. Jag kan förstå att många av olika skäl väljer träna ensamma, men när man nått subelitnivå borde det finna
Om man man väljer att vara klubblös så måste man väl nästan ha motionärens perspektiv, dvs man tävlar i första hand mot sig själv och inte mot andra. Jag kan förstå att många av olika skäl väljer träna ensamma, men när man nått subelitnivå borde det finna
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 23:03Du gör ett grymt bra jobb med listan, Mackan, det skall du ha enormt mycket cred för.
Egentligen törs jag inte säga det, men ett av mina livsmål med löpningen är just att komma in på den listan någon gång i livet, efter Frankfurt i höstas så återstår "ba
Du gör ett grymt bra jobb med listan, Mackan, det skall du ha enormt mycket cred för.
Egentligen törs jag inte säga det, men ett av mina livsmål med löpningen är just att komma in på den listan någon gång i livet, efter Frankfurt i höstas så återstår "ba
Quote from Jonny Persson on 10 January 2013, 08:59Kul Göran!
Jag hoppas att jag ska orka ha motivation och intresse av att hålla igång listan i flera år till. Jag tycker själv att det är mycket roligare om jag har koll på hur jag ligger till och det blir ett lite tuffare mål än att hålla sig under tre t
Kul Göran!
Jag hoppas att jag ska orka ha motivation och intresse av att hålla igång listan i flera år till. Jag tycker själv att det är mycket roligare om jag har koll på hur jag ligger till och det blir ett lite tuffare mål än att hålla sig under tre t
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 23:17Det låter bra, Mackan! (t+)
Och jag lovar dig, att om jag någonsin lyckas kvalificera mig så skall jag personligen meddela dig detta så du slipper leta. 🙂
Det låter bra, Mackan! (t+)
Och jag lovar dig, att om jag någonsin lyckas kvalificera mig så skall jag personligen meddela dig detta så du slipper leta. 🙂