Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Vi kan väl ta en i taget...

Jamen Helena du hade ju dejtat o kom inte ens ihåg det! Alzheimer-dejting. Det går utför! När du hade chansen å allt. Vad ska vi finna ut för att rädda upp den majonäsen?

Asså... innan ni börjar bli allt för stygga.

Så ska jag förtydliga ett par saker. Petra, jag har tränat på odenplan EN gång. Jag kan erkänna att jag inte spanade eller försökte flirta med någon alls. Dock fick jag dissen av ena receptionisten då jag undr

Klarar du inte ett halvt dussin halvrabiata fruntimmer på FB då undrar jag hur du ska överleva kvinnorna i verkligheten 😉

Regeringsgatan och Odenplan Petra.. det sprider sig. Men jag tror att Regeringsgatan har lite vildare sammankomster, ja det är vad jag har hört 🙂

Men jag kan också meddela att jag sett ett antal tjejer bättra på make-upen före sina pass på Odenplan så

Typiskt karlar. Sitta och fiska med fetaste betet och sen låtsas att det är fiskens fel om den nappar...

Jenny, okej, jag ska ner några gånger i veckan och spana lite åt Christian.

Ja gör det. 🙂 Jag hänger inte där så mycket nuförtiden så jag kan inte meddela hur status är nu. Mer gammal statistik kan man säga. Däremot så måste jag säga att det finns rätt snygga tjejer på de vita passen på zenit. Ett tips för den som är intressera

Det har jag också hört...

Har jag lömt en dejt??