Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 11:37Det skulle ialla fall behövas en för raggning på gymmet!
Det skulle ialla fall behövas en för raggning på gymmet!
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 11:49Bruse, Jag tog för givet att du uppfattade att mitt svar står för mig. Och inte resten av befolkningen 🙂
Bruse, Jag tog för givet att du uppfattade att mitt svar står för mig. Och inte resten av befolkningen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 11:50Ok Linda, du vill inte flörta på gymmet. Uppfattat! Ska komma ihåg det till nästa gång 🙂
Ok Linda, du vill inte flörta på gymmet. Uppfattat! Ska komma ihåg det till nästa gång 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 11:52Manus: http://www.futurescopes.com/flirting-tips/34/flirting-tips-gym
(ursäkta förresten att jag klampar in i Singelgruppen igen)
Manus: http://www.futurescopes.com/flirting-tips/34/flirting-tips-gym
(ursäkta förresten att jag klampar in i Singelgruppen igen)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 11:58Bruse, jag flörtar mer än gärna på gymmet 😉 Bara det går lite smidigt till 🙂
Bruse, jag flörtar mer än gärna på gymmet 😉 Bara det går lite smidigt till 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 12:39Den där flirting-tips-gym-länken, är den på riktigt? Allvarligt?
För mej ser den ut som nåt dom kunde använda i en Saturday Night Live-sketch, "Stupid white dude acts embarrasingly in gym".
Väldigt mycket USA där...
Den där flirting-tips-gym-länken, är den på riktigt? Allvarligt?
För mej ser den ut som nåt dom kunde använda i en Saturday Night Live-sketch, "Stupid white dude acts embarrasingly in gym".
Väldigt mycket USA där...
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 13:32Jag tycker att det verkar vara relevanta tips men man får nog välja ut ett high-profile-gym att testa på och inte ett av de där sunkiga där golvet i omklädningsrummet är täckt av ryss5-förpackningar. Prova t.ex. på: www.balancetraining.se
Jag tycker att det verkar vara relevanta tips men man får nog välja ut ett high-profile-gym att testa på och inte ett av de där sunkiga där golvet i omklädningsrummet är täckt av ryss5-förpackningar. Prova t.ex. på: http://www.balancetraining.se
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 14:10Hm....
Jag får nog lägga ner flirtning på gym.Kila fram till en tjej alldeles svettig, flåsande å frustande kanske inte tas på ett positivt sätt?
(träningsläge på)
Hm....
Jag får nog lägga ner flirtning på gym.
Kila fram till en tjej alldeles svettig, flåsande å frustande kanske inte tas på ett positivt sätt?
(träningsläge på)
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 14:14Äsch, de där tipsen funkar säkert kanonbra för posers och nyårslöftesgymmare. Knappast lika bra för de som faktiskt är där för att träna.
Äsch, de där tipsen funkar säkert kanonbra för posers och nyårslöftesgymmare. Knappast lika bra för de som faktiskt är där för att träna.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 14:19Men killar, hur många gånger skall jag behöva gå igenom det här:
1) man är hel och ren (det är ok att vara gymsvettig)
2) det finns ett potentiellt intressant objekt
3) ögonkontakt etableras och ev utväxlas vissa leendenDet här är grunden. Om ovanståen
Men killar, hur många gånger skall jag behöva gå igenom det här:
1) man är hel och ren (det är ok att vara gymsvettig)
2) det finns ett potentiellt intressant objekt
3) ögonkontakt etableras och ev utväxlas vissa leenden
Det här är grunden. Om ovanståen