Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 14:41Carina, det där kan bli en bestseller! Om du bara visste vad verkligheten överträffar dikten.
Carina, det där kan bli en bestseller! Om du bara visste vad verkligheten överträffar dikten.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 14:44Vill jag veta vad som hände med ögat menar du?
Bruden sitter i roddmaskinen.
Bruse: nu kommer jag o nosar dig i lilla rumpilumsan.
Bruden: Khadiscchhh
Bruse: nu bidde det lite månförmörkelse i ögat här plötsligt. Whopsaan då.
Vill jag veta vad som hände med ögat menar du?
Bruden sitter i roddmaskinen.
Bruse: nu kommer jag o nosar dig i lilla rumpilumsan.
Bruden: Khadiscchhh
Bruse: nu bidde det lite månförmörkelse i ögat här plötsligt. Whopsaan då.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:08Bruse: Du har inte helt fel men turligt nog är jag å yrkets vägnar säljtränad så jag kan en del trix för att höja oddsen. Det är egentligen ganska simpelt: 1) Framhäv dina styrkor, 2) dölj dina svagheter, 3) öka exponeringen, 4) beröm den andra parten (s
Bruse: Du har inte helt fel men turligt nog är jag å yrkets vägnar säljtränad så jag kan en del trix för att höja oddsen. Det är egentligen ganska simpelt: 1) Framhäv dina styrkor, 2) dölj dina svagheter, 3) öka exponeringen, 4) beröm den andra parten (s
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 15:29Punkt fem verkar svårast, men det borde väl vara ungefär som att fråga "vill du fika med världens bästa kille?".
Punkt fem verkar svårast, men det borde väl vara ungefär som att fråga "vill du fika med världens bästa kille?".
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:30"Javisst! Ska du be han ringa mej?"
"Javisst! Ska du be han ringa mej?"
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:33Tur att du inte stupade på 1:an!
Tur att du inte stupade på 1:an!
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2009, 15:35På ett gym lär man väl framhäva sina styrkor?
Eller om man är militär.
På ett gym lär man väl framhäva sina styrkor?
Eller om man är militär.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:59Tricket med punkt 5 är att man oftast ställer den som ett påstående. En bilhandlare säger ju t.ex. inte "vill du köpa den här superdyra nya bilen som kommer att dränera din ekonomi de närmaste tio åren?", utan istället "jamen då är vi väl överens om att v
Tricket med punkt 5 är att man oftast ställer den som ett påstående. En bilhandlare säger ju t.ex. inte "vill du köpa den här superdyra nya bilen som kommer att dränera din ekonomi de närmaste tio åren?", utan istället "jamen då är vi väl överens om att v
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 16:00Om man tillhör ett ingenjörsförband, hur fasen visar man det på gymmet?
*Jäklar se vad bra jag är att laga den här bänkpressen*
Om man tillhör ett ingenjörsförband, hur fasen visar man det på gymmet?
*Jäklar se vad bra jag är att laga den här bänkpressen*
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:00Man gömmer det så gott man kan. Det där om ingenjörer och torka i bävern har vi grundligt utrett inom singeltrådarna. Sökfunktion. Ingenjör+singel=fetkört.
Man gömmer det så gott man kan. Det där om ingenjörer och torka i bävern har vi grundligt utrett inom singeltrådarna. Sökfunktion. Ingenjör+singel=fetkört.