Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Slagsmål med 20 nakna damer. Frippe... det kanske är värt nåt blåmärke eller så?

Det står en skylt in till damernas omklädningsrum: Obs manlig personal kan förekomma i omklädningsrummet. SOM jag har väntat! Inte sett röken av nån. Jag tycker nästan det faller under Marknadsdomstolen. Falsk marknadsföring är vad det är!

Det står även det på herranrnas att det kan förakomma tjejer.
Och det har jag sätt, måste även meddela att hon var riktigt fin..;)

Hos oss står ingen skylt, men kommer det in en kille ropar han högt i dörren att han är på väg. Om det är för att varna oss eller om det är för att vi ska ställa oss på kö vet jag inte...;)

Carina: Jag antar att du knöt dina dojjor den gången då brandkåren kom in och letade efter sina kläder som helt spårlöst bara hade försvunnit.

Helena, nu får du berätta också. Brukar ni köa? (H)

Suck....
När jag nu skulle försöka flirta en andra gång på gymmet så misslyckades jag katastrofalt.
Var på ett pass med lite skivstångsgympa.
Basta, duscha... Klar för döden.
På väg hem så kom det en pingla, glad och ubervacker som ler så man blir knäsvag

Frippe: Du följde inte med henne in på omklädningsrummet för att sätta upp lite reklamlappar?

Han hon velat hade jag inte orkat.....

Hahahaaa. Så det kan gå.

Men jag missade visst hela brandkåren. Har iofs fortfarande inte förstått varför gymmet prompt p-r-o-m-p-t ska vara erat raggställe.