Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:24Skrattar.....på ICA...i T-banan...här, i baren.. var som helst
Skrattar.....på ICA...i T-banan...här, i baren.. var som helst
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 23:28Så jädra mycket nyårstjejer på gymmet nu asså, faaaan (#)
Så jädra mycket nyårstjejer på gymmet nu asså, faaaan (#)
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 07:01Sa ju du skulle va försiktig med önskningarna ... du kanske får mer än du kan hantera 😀
Sa ju du skulle va försiktig med önskningarna ... du kanske får mer än du kan hantera 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:59Tja, den gränsen av vad jag kan hantera nås ganska fort 😉
Tja, den gränsen av vad jag kan hantera nås ganska fort 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:05Annars kan du få anmäla dig till min dejting-service... Jag har beslutat mig för att handling är bästa approach så jag skickar iväg lite singlar två o två på små uppdrag. Christian kan få dejta... *bläddrar i kartoteket*..
Annars kan du få anmäla dig till min dejting-service... Jag har beslutat mig för att handling är bästa approach så jag skickar iväg lite singlar två o två på små uppdrag. Christian kan få dejta... *bläddrar i kartoteket*..
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:15Where do I sign up?
Where do I sign up?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:24Det låter jättesmurfigt och så där (L), men har du tagit hänsyn till den geografiska aspekten? 🙁
Det låter jättesmurfigt och så där (L), men har du tagit hänsyn till den geografiska aspekten? 🙁
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:30Jag trodde jag hade koll. Men å andra sidan vänskap (och kärlek) känner inga gränser! Eller säg så här: du åker väl inte o campar under Årstabron när du vill på semester? Ut i världen, ut o se dig omkring, vidga dina ramar - smurfa loss 😉
Jag trodde jag hade koll. Men å andra sidan vänskap (och kärlek) känner inga gränser! Eller säg så här: du åker väl inte o campar under Årstabron när du vill på semester? Ut i världen, ut o se dig omkring, vidga dina ramar - smurfa loss 😉
Quote from Jonny Persson on 14 January 2009, 13:35Hmm, intressant. Undrar om det finns några som har lyckade flirtar när de campat under Årstabron...
Hmm, intressant. Undrar om det finns några som har lyckade flirtar när de campat under Årstabron...
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:44Under Årstabron campar bara dom lokala kabeleldarna 🙁
Under Årstabron campar bara dom lokala kabeleldarna 🙁