Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:51Ska jag ta det som en anmälan Mackan?
Ska jag ta det som en anmälan Mackan?
Quote from Jonny Persson on 14 January 2009, 13:55Jadå, jag slår upp mitt tält under bron och väntar. Kanske eldar lite kabel för att hålla mig varm!
Jadå, jag slår upp mitt tält under bron och väntar. Kanske eldar lite kabel för att hålla mig varm!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:57OK, jag matar in medgörlig, initiativrik och välutrustad i modellen så får vi se vad ditt uppdrag kommer bli!
OK, jag matar in medgörlig, initiativrik och välutrustad i modellen så får vi se vad ditt uppdrag kommer bli!
Quote from Jonny Persson on 14 January 2009, 14:02*asg* Måste man få uppdrag också?
*asg* Måste man få uppdrag också?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:09Jepp. Fast just nu ingår det nog lite arbete i min månadslön så jag får återkomma om det.
Jepp. Fast just nu ingår det nog lite arbete i min månadslön så jag får återkomma om det.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:54Jag hoppas varje gång, haha, nä. Blickar tycker jag att man får och sedan händer det inget mer. Men det känns ju ganska förståeligt när det är en del folk där, väldigt jobbigt om den andre dissar en totalt inför alla och man sedan blir tvungen att komma t
Jag hoppas varje gång, haha, nä. Blickar tycker jag att man får och sedan händer det inget mer. Men det känns ju ganska förståeligt när det är en del folk där, väldigt jobbigt om den andre dissar en totalt inför alla och man sedan blir tvungen att komma t
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:22Haha ja, man får helt enkelt stalka personen i fråga och anfalla utanför gymmet 😉
Haha ja, man får helt enkelt stalka personen i fråga och anfalla utanför gymmet 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:06Om du bara varit på mitt gym Emmy hade jag frångott alla principer....
Om du bara varit på mitt gym Emmy hade jag frångott alla principer....
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 13:49Jaa då är det iaf bara den andre som vet om misslyckandet. Haha.
Jaha oj då Magnus, tackar man för 🙂
Jaa då är det iaf bara den andre som vet om misslyckandet. Haha.
Jaha oj då Magnus, tackar man för 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:35Emmy: Nu ska du inte tänka så utan vara snäll och inte dissa den modige som vågar sig fram till dig 🙂
Emmy: Nu ska du inte tänka så utan vara snäll och inte dissa den modige som vågar sig fram till dig 🙂