Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 12:08Flinar....Kärlek i en spinning sal...jo tack
Flinar....Kärlek i en spinning sal...jo tack
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 12:11Det är ju upplagt för det! Vi är lätt klädda, oftast med tajta kläder så behagen och obehagen syns. Vi är redan uppvärmda och hjärtat slår redan krumbukter. Flåset är igång och svetten lackar. Visste jag inte bättre, kunde man tro det var en porrklubb.
Det är ju upplagt för det! Vi är lätt klädda, oftast med tajta kläder så behagen och obehagen syns. Vi är redan uppvärmda och hjärtat slår redan krumbukter. Flåset är igång och svetten lackar. Visste jag inte bättre, kunde man tro det var en porrklubb.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 12:51hmmpppff, och jag som precis köpt en trainer ... det dära spinning verkar vara myyycket mera spännande 😉
hmmpppff, och jag som precis köpt en trainer ... det dära spinning verkar vara myyycket mera spännande 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 12:55dessutom är det ingen som tittar snett på dig om du drägglar...
dessutom är det ingen som tittar snett på dig om du drägglar...
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 12:58aaaah, det brukar annars vara mitt vassaste vapen... har hon inte fattat att jag är intresserad tidigare, då drägglar så fattar hon säkert... 😀
aaaah, det brukar annars vara mitt vassaste vapen... har hon inte fattat att jag är intresserad tidigare, då drägglar så fattar hon säkert... 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:10Innebär detta att jag e helt frigid - spinning e bland det tristaste jag någonsin upplevt! Fast det var ingen som dräglade?
Innebär detta att jag e helt frigid - spinning e bland det tristaste jag någonsin upplevt! Fast det var ingen som dräglade?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:50Carina, ja så måste det vara. Rent "vetenskapligt" så borde det kunna hetta till efter ett spinningpass... Vi svettas ju rätt så ordentligt, och då kommer väl feromoner in i bilden också? Alltså borde alla vara mer på "alerten" under/efter ett pass?
Carina, ja så måste det vara. Rent "vetenskapligt" så borde det kunna hetta till efter ett spinningpass... Vi svettas ju rätt så ordentligt, och då kommer väl feromoner in i bilden också? Alltså borde alla vara mer på "alerten" under/efter ett pass?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 14:28Så ni e ett helt rum med hormonstinna pseudocyklare alltså 😉
Så ni e ett helt rum med hormonstinna pseudocyklare alltså 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 14:31Jajemen! Det rinner hormoner på golvet.
Jajemen! Det rinner hormoner på golvet.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 14:32pseudocyklare.... ett ord påhittat av landsvägscyklister som inte har psyket att klara av att sitta "still" och cykla... 😉
Men i övrigt, ja. (H:)
pseudocyklare.... ett ord påhittat av landsvägscyklister som inte har psyket att klara av att sitta "still" och cykla... 😉
Men i övrigt, ja. (H:)