Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 14:47Jag ska inte träna på en hel vecka nu, så jag lär flirta järnet här istället. Beware!
Jag ska inte träna på en hel vecka nu, så jag lär flirta järnet här istället. Beware!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:17Idag höll jag på att göra bort mig 🙁
Idag höll jag på att göra bort mig 🙁
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:19nå.....
nå.....
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:33ja, önskar jag hade haft en spännande historia att dela med mig av. blev dock bara jävligt nära att jag krockade med en person då min blick för sekunden fastnade på något helt annat. så går det efter en vecka utanför gymmet!
ja, önskar jag hade haft en spännande historia att dela med mig av. blev dock bara jävligt nära att jag krockade med en person då min blick för sekunden fastnade på något helt annat. så går det efter en vecka utanför gymmet!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:43T eller A?
T eller A?
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 22:56Hmm, hur menar du eller? Först blir det väl T, sedan när man passerat går ju A av bara farten, som någon sorts reflex! 😉
Hmm, hur menar du eller? Först blir det väl T, sedan när man passerat går ju A av bara farten, som någon sorts reflex! 😉
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 23:00jo nog är det så, jag gillar T bäst och fastnar nog lättast där
jo nog är det så, jag gillar T bäst och fastnar nog lättast där
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:21Ikväll så var HON på gymmet, inget snack om den saken. (H:)
Jag antar att ni bryr er mycket 😉
Ikväll så var HON på gymmet, inget snack om den saken. (H:)
Jag antar att ni bryr er mycket 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:32Ett gym där det inte finns några killar!? 😮
Ett gym där det inte finns några killar!? 😮
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 20:42ne lr det är väldigt få, antingen under 20 eller över 40 :/
ne lr det är väldigt få, antingen under 20 eller över 40 :/