Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 11:07Jag känner mig inte dissad i alla fall!
Jag känner mig inte dissad i alla fall!
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:28jag skulle ju bli jätteglad om någon kom fram till mig! men det känns som om det mest är något som sker när grabbar fått i sig ett par öl 😉
jag skulle ju bli jätteglad om någon kom fram till mig! men det känns som om det mest är något som sker när grabbar fått i sig ett par öl 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 16:32vodka-gainer? (H)
vodka-gainer? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2009, 21:33Får man flörta med sin spinningsinstruktör? Fårt spinningsinstruktören flörta med mig?
Får man flörta med sin spinningsinstruktör? Fårt spinningsinstruktören flörta med mig?
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 22:39Självklart 🙂
Flörta på bara (H:)
Självklart 🙂
Flörta på bara (H:)
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:18ska iväg och gymma i kväll på Eriksdalsbadet så om någon söt flicka ser en småknubbig skånepåg som går och mumlar, hel & ren, ögonkontakt men inte stirra, le ... så är det nog jag 🙂
ska iväg och gymma i kväll på Eriksdalsbadet så om någon söt flicka ser en småknubbig skånepåg som går och mumlar, hel & ren, ögonkontakt men inte stirra, le ... så är det nog jag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:21Bruse P: Klart du får flirta med instruktörerna. De är bra på att flirta tillbaka, rent av förföra.......
Bruse P: Klart du får flirta med instruktörerna. De är bra på att flirta tillbaka, rent av förföra.......
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 10:23Ojdå, talar ni av egna erfareneheter som instruktörer?
Ojdå, talar ni av egna erfareneheter som instruktörer?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 10:27Japp, fast det är inte jag som är instruktören, föremålet.
Japp, fast det är inte jag som är instruktören, föremålet.
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 10:52Det ingår ju i en instruktörs jobb att vara trevlig och uppmuntrande. Men får ibland känslan av att de flörtar med mig när jag sitter längst fram i salen och svettas och stånkas på en cykel. Jag tolkar det alltid till min fördel, att de bara är profession
Det ingår ju i en instruktörs jobb att vara trevlig och uppmuntrande. Men får ibland känslan av att de flörtar med mig när jag sitter längst fram i salen och svettas och stånkas på en cykel. Jag tolkar det alltid till min fördel, att de bara är profession