Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:34Helena: Kanske inte. Men jag vet ingenting, jag bara antog att hon var en som ofta gör saker med kompisar och inte ensam.
Jag ta med två kompisar?! Hörrö, tror du jag har så många kompisar som tränar eller? 😛
Frippe: Det gick ingenstans.
Marie: Haha,
Helena: Kanske inte. Men jag vet ingenting, jag bara antog att hon var en som ofta gör saker med kompisar och inte ensam.
Jag ta med två kompisar?! Hörrö, tror du jag har så många kompisar som tränar eller? 😛
Frippe: Det gick ingenstans.
Marie: Haha,
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:41Jag famlar dock alltid bort mig! 😀
Jag famlar dock alltid bort mig! 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 09:07Ja, gruppträningspass där man jobbar i par, enkelt som så. Om det nu finns på gymet dit, Christian?
Ja, gruppträningspass där man jobbar i par, enkelt som så. Om det nu finns på gymet dit, Christian?
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 13:31Visst gör det det. Men inget än så länge tyder på att hon går de passen eller vilka. Du kan inte lura ut mig på vad som helst 🙂
Visst gör det det. Men inget än så länge tyder på att hon går de passen eller vilka. Du kan inte lura ut mig på vad som helst 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 17:09Nog får jag ögonkontakt på gymet då och då men jag skulle aldrig våga säga något om inte det föll sig naturligt. Saken är ju den att skulle man råka säga nåt till en tjej på gymet tror hon ju direkt att man som kille är ute efter sex och så var den eventu
Nog får jag ögonkontakt på gymet då och då men jag skulle aldrig våga säga något om inte det föll sig naturligt. Saken är ju den att skulle man råka säga nåt till en tjej på gymet tror hon ju direkt att man som kille är ute efter sex och så var den eventu
Quote from Rasmus Olsson on 5 February 2009, 19:04Mikael, är du inte det då? Är det inte det dina gener och hormoner skriker: fortplantning!
Mikael, är du inte det då? Är det inte det dina gener och hormoner skriker: fortplantning!
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:35Hm...
Hur vet du att dom tror att du är ute efter sex Mikael?
Det kanske är så...?
Men jag tror nog mer att de uppskattar en flirt på gymmet än en flirt på krogen.
Om de som e på krogen inte är ute efter sex förståss.... 😉Hm...
Rörigt det blev... 😀
Hm...
Hur vet du att dom tror att du är ute efter sex Mikael?
Det kanske är så...?
Men jag tror nog mer att de uppskattar en flirt på gymmet än en flirt på krogen.
Om de som e på krogen inte är ute efter sex förståss.... 😉
Hm...
Rörigt det blev... 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 21:08Mjah det e väl lite synd om vi bara ska hem till honom för att titta på krukväxterna...?
Mjah det e väl lite synd om vi bara ska hem till honom för att titta på krukväxterna...?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 14:02Christian, det låter spännande med din lilla "crusch"
Lite pepp.. 😉 Försök bara ta ögonkontakt och säg hej, ett par gånger. Då ser hon nog dig till sist eftersom du verkar lite blyger..Även om tösabiten går i ett kompisgäng så är det en stor hit att vå
Christian, det låter spännande med din lilla "crusch"
Lite pepp.. 😉 Försök bara ta ögonkontakt och säg hej, ett par gånger. Då ser hon nog dig till sist eftersom du verkar lite blyger..
Även om tösabiten går i ett kompisgäng så är det en stor hit att vå
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 14:40Eller också kan man ge fasen i hela projektet o faktiskt träna när man e på gymmet 😉
Eller också kan man ge fasen i hela projektet o faktiskt träna när man e på gymmet 😉