Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:41Jepp, det är bara för vi vet att ni inte kan smita iväg där. (H:) Och i snabbkassan slipper vi känna oss dumma så länge...
Jepp, det är bara för vi vet att ni inte kan smita iväg där. (H:) Och i snabbkassan slipper vi känna oss dumma så länge...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:49*skrattar*
Det förklarar saken! 😉
*skrattar*
Det förklarar saken! 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 23:14Här kommer världens bästa skämt! Vet inte om det funkar i flirtsyfte dock!
There was a man who sent ten different puns to friends, with the hope that at least one of the puns would make them laugh.
Unfortunately, no pun in ten did.
Här kommer världens bästa skämt! Vet inte om det funkar i flirtsyfte dock!
There was a man who sent ten different puns to friends, with the hope that at least one of the puns would make them laugh.
Unfortunately, no pun in ten did.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 00:48Lene R: Klart det är spännande, livet är spännande! (eller..?)
Ögonkontakt och hej är givetvis första steget. Jag är inte och kommer aldrig bli en kille som direkt går fram och frågar om att ses eller så. Inte min typ av beteende.Polarna som kommer ge a
Lene R: Klart det är spännande, livet är spännande! (eller..?)
Ögonkontakt och hej är givetvis första steget. Jag är inte och kommer aldrig bli en kille som direkt går fram och frågar om att ses eller så. Inte min typ av beteende.
Polarna som kommer ge a
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 08:00Ja du tränar ju faktiskt fast på olika saker. Approved by mama *stämpel* 😉
Ja du tränar ju faktiskt fast på olika saker. Approved by mama *stämpel* 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:53Tack! (H)
Tack! (H)
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 10:27Man kan inte utgå från att en tjej är "en sån tjej som inte vågar göra något utan sina kompisar" bara för att hon tränar tillsammans med sina kompisar... Våga vinn, säger jag bara!!:-)
Man kan inte utgå från att en tjej är "en sån tjej som inte vågar göra något utan sina kompisar" bara för att hon tränar tillsammans med sina kompisar... Våga vinn, säger jag bara!!:-)
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 20:48ögonkontak och sen säger man hej så har hon lagt märke till dig. Sen kan man"råka" stöta ihop vid nån maskin eller hantlarna eller nått och då får hon såklart gå före.
Stretchmattan kanske, "oj vad vig fröken är, har du några tips till ett gammalt kassa
ögonkontak och sen säger man hej så har hon lagt märke till dig. Sen kan man"råka" stöta ihop vid nån maskin eller hantlarna eller nått och då får hon såklart gå före.
Stretchmattan kanske, "oj vad vig fröken är, har du några tips till ett gammalt kassa
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 10:01Äh...en gång stegade jag helt enkelt rakt fram till tjejen (viss ögonkontakt först) och frågade om vi skulle äta lunch efter vi tränat klart....hum och det gjorde vi...
Äh...en gång stegade jag helt enkelt rakt fram till tjejen (viss ögonkontakt först) och frågade om vi skulle äta lunch efter vi tränat klart....hum och det gjorde vi...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 10:21Och vad hände sen då?
Fler dejter?
Och vad hände sen då?
Fler dejter?