Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Helt rätt Magnus, vad är det värsta som kan hända? Hon säger nej och då är det hennes förlust 😉

Oavsett så mår man själv bättre för sett i backspegeln så ångrar man oftast bara saker man i n t e gjort...?

Uppenbarligen har ni gjort uppskattningen att jag är blyg helt automagiskt. Stämmer väl till viss del. Klart man ska våga, och oftast ångrar man det man vill göra men inte vågat. Gainer-vodka ikväll säger jag.

Bruse, Frippe m.fl: Det är väl bara en misstanke jag har för så fort man (jag) börjar prata med någon okänd tjej/kvinna brukar hon försvinna rätt fort. Jag kanske säger fel saker? Man ska kanske vara mystisk och svårflörtad istället för öppen och trevlig

Mikael, där är problemet. Trevliga och glada pojkar får inte kyssa flickor. Bara dumma stygga pojkar.

Christian: Testa du att säga hej några gånger och om du någon gång märker att hon (eller du) har problem med någon maskin så kan man ju vänligt fråga om man får hjälpa till (be om hjälp) - ett enkelt sätt att komma i kontakt med en främmande människa 🙂 S

Vad som hände sen...dejtade faktiskt MEN Jag har faktiskt lyckats bli tillsammans med min spinning instruktör...som sedemera fick mig att bli instruktör själv...Men det höll tyvärr inte...Det är svårt när man är skild med barn helt enkelt! mycket som skal

Charlotte: Jag hade tänkt börja hälsa ja 🙂 Men om hon inte är där när jag är där blir det svårt.

Du får lämna en lapp på maskinen där du såg henne senast. 🙂

Anders: Haha, ja.. dessvärre lär ju annan godtycklig tjej, kvinna, kärring, man, gubbe ta den och utnyttja mig 😉

Christian, du får det att låta så negativt 😉

😀