Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 10:50Helt rätt Magnus, vad är det värsta som kan hända? Hon säger nej och då är det hennes förlust 😉
Oavsett så mår man själv bättre för sett i backspegeln så ångrar man oftast bara saker man i n t e gjort...?
Helt rätt Magnus, vad är det värsta som kan hända? Hon säger nej och då är det hennes förlust 😉
Oavsett så mår man själv bättre för sett i backspegeln så ångrar man oftast bara saker man i n t e gjort...?
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 12:31Uppenbarligen har ni gjort uppskattningen att jag är blyg helt automagiskt. Stämmer väl till viss del. Klart man ska våga, och oftast ångrar man det man vill göra men inte vågat. Gainer-vodka ikväll säger jag.
Uppenbarligen har ni gjort uppskattningen att jag är blyg helt automagiskt. Stämmer väl till viss del. Klart man ska våga, och oftast ångrar man det man vill göra men inte vågat. Gainer-vodka ikväll säger jag.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 14:56Bruse, Frippe m.fl: Det är väl bara en misstanke jag har för så fort man (jag) börjar prata med någon okänd tjej/kvinna brukar hon försvinna rätt fort. Jag kanske säger fel saker? Man ska kanske vara mystisk och svårflörtad istället för öppen och trevlig
Bruse, Frippe m.fl: Det är väl bara en misstanke jag har för så fort man (jag) börjar prata med någon okänd tjej/kvinna brukar hon försvinna rätt fort. Jag kanske säger fel saker? Man ska kanske vara mystisk och svårflörtad istället för öppen och trevlig
Quote from Rasmus Olsson on 9 February 2009, 16:02Mikael, där är problemet. Trevliga och glada pojkar får inte kyssa flickor. Bara dumma stygga pojkar.
Mikael, där är problemet. Trevliga och glada pojkar får inte kyssa flickor. Bara dumma stygga pojkar.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 23:21Christian: Testa du att säga hej några gånger och om du någon gång märker att hon (eller du) har problem med någon maskin så kan man ju vänligt fråga om man får hjälpa till (be om hjälp) - ett enkelt sätt att komma i kontakt med en främmande människa 🙂 S
Christian: Testa du att säga hej några gånger och om du någon gång märker att hon (eller du) har problem med någon maskin så kan man ju vänligt fråga om man får hjälpa till (be om hjälp) - ett enkelt sätt att komma i kontakt med en främmande människa 🙂 S
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:37Vad som hände sen...dejtade faktiskt MEN Jag har faktiskt lyckats bli tillsammans med min spinning instruktör...som sedemera fick mig att bli instruktör själv...Men det höll tyvärr inte...Det är svårt när man är skild med barn helt enkelt! mycket som skal
Vad som hände sen...dejtade faktiskt MEN Jag har faktiskt lyckats bli tillsammans med min spinning instruktör...som sedemera fick mig att bli instruktör själv...Men det höll tyvärr inte...Det är svårt när man är skild med barn helt enkelt! mycket som skal
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:12Charlotte: Jag hade tänkt börja hälsa ja 🙂 Men om hon inte är där när jag är där blir det svårt.
Charlotte: Jag hade tänkt börja hälsa ja 🙂 Men om hon inte är där när jag är där blir det svårt.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:37Du får lämna en lapp på maskinen där du såg henne senast. 🙂
Du får lämna en lapp på maskinen där du såg henne senast. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 12:12Anders: Haha, ja.. dessvärre lär ju annan godtycklig tjej, kvinna, kärring, man, gubbe ta den och utnyttja mig 😉
Anders: Haha, ja.. dessvärre lär ju annan godtycklig tjej, kvinna, kärring, man, gubbe ta den och utnyttja mig 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 12:38Christian, du får det att låta så negativt 😉
😀
Christian, du får det att låta så negativt 😉
😀