Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 20:57jag måste bara få lägga till 😀 jag är instruktör för diverse pass. har haft tre olika flörtar på gymet-ingen har lett till något bra, så bestämde mig en dag på gymet att skita i det, gick till affären och sprang ihop med en kille tre gånger sista gången
jag måste bara få lägga till 😀 jag är instruktör för diverse pass. har haft tre olika flörtar på gymet-ingen har lett till något bra, så bestämde mig en dag på gymet att skita i det, gick till affären och sprang ihop med en kille tre gånger sista gången
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 08:33Skulle jag bli upphånglad vid ostdisken av en söt tjej, så är jag din.
Skulle jag bli upphånglad vid ostdisken av en söt tjej, så är jag din.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:19haha ses på ICA då Bruse 😉
haha ses på ICA då Bruse 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:22(t+)
(t+)
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 10:51Skynda dig, det är lite kallt här vid kyldisken.
Skynda dig, det är lite kallt här vid kyldisken.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 13:59Rackarns......
Butiksvakterna på Ica trodde jag va nån slag "shoplifter".
Jag försökte påvisa att jag bara stod å ragga på brudarna som handla i ostdisken.Spread your legs skrek den ene.
Medans den andre stod på mitt huvud.Tror jag återgår till flirta
Rackarns......
Butiksvakterna på Ica trodde jag va nån slag "shoplifter".
Jag försökte påvisa att jag bara stod å ragga på brudarna som handla i ostdisken.
Spread your legs skrek den ene.
Medans den andre stod på mitt huvud.
Tror jag återgår till flirta
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:17Ja, på gymmet känns det ju mer naturligt att sära på benen.
Ja, på gymmet känns det ju mer naturligt att sära på benen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 15:59alltså man behöver ju inte dra allt så långt eller?
alltså man behöver ju inte dra allt så långt eller?
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2009, 16:06Nu är du där med längden igen.
Nu är du där med längden igen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:38Sick Bastards!!
Men Maxi i Halmstad är trevligt. Fick åka kundvagn där i somras. 😛 Blev ivägskickad ända in på lagret. Sicken smäll de blev. 😀
Sick Bastards!!
Men Maxi i Halmstad är trevligt. Fick åka kundvagn där i somras. 😛 Blev ivägskickad ända in på lagret. Sicken smäll de blev. 😀